Missvisande staplar i omröstningsresultat

Permalänk
Medlem

Missvisande staplar i omröstningsresultat

Hej!

Detta är inget jätteproblem, men jag tycker att staplarna i omröstningsresultaten är missvisande eftersom alternativ som fått 0 röster ändå har en liten stapel. Om man bara överblickar staplarna lite snabbt och inte läser exakt hur många röster varje alternativ har fått så kan man tro att alternativ som egentligen fått 0 röster har fått en liten andel röster.

Går det att fixa?

Jag kan skapa en omröstning bara för att visa vad jag menar.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

Nu har det gått över ett år, utan ens ett nej, för att inte tala om någon motivering.
Jag lär väl bara få tråden låst för att jag bumpar den, vilket är emot reglerna, men vad är meningen med ett feed-back-forum om man inte ens får gehör för sina frågor och funderingar?

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Legendarisk

@Piece of Cake: Ber om ursäkt för att du inte har fått svar tidigare, jag stod mitt i en flytt vid den här tidpunkten förra året och tappade bort tråden mitt upp i allting. Sedan vet jag inte vad du har för erfarenheter av andra forum, men här straffar vi ingen för att ge feedback...

Angående staplarna så har jag uppdaterat så att alternativ utan röster är utgråade och lite smalare än de var tidigare. Ser du ingen skillnad så prova att rensa cache och ladda om. Hoppas det hjälpte!

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Biberu:

@Piece of Cake: Ber om ursäkt för att du inte har fått svar tidigare, jag stod mitt i en flytt vid den här tidpunkten förra året och tappade bort tråden mitt upp i allting. Sedan vet jag inte vad du har för erfarenheter av andra forum, men här straffar vi ingen för att ge feedback...

Angående staplarna så har jag uppdaterat så att alternativ utan röster är utgråade och lite smalare än de var tidigare. Ser du ingen skillnad så prova att rensa cache och ladda om. Hoppas det hjälpte!

Toppen! Tack så mycket.

Är inte medlem på något annat forum, syftade endast till detta:

§4 Bumpning
Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning). Däremot är det tillåtet att skriva flera inlägg i rad förutsatt att varje nytt inlägg tillför information eller på annat sätt för diskussionen framåt. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!