Schyssta spelgrupper för turneringar/allmän gaming?

Permalänk

Schyssta spelgrupper för turneringar/allmän gaming?

Tjenare alla gamers här på Sweclockers!

Märkt på senare tid att jag saknar folk som gillar lira turneringar mest för skoj skull men ändå göra så gott man kan såklart. Gick med i en klan för ganska längesen som kallade sig för SIA Gaming som jag hade tänkt återvända till men som olyckligtvis verkar ha lagt ner.

För er som inte känner igen det, här är de på battlelog i alla fall. http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655241733316...
De hade en egen hemsida osv förr men som sagt de verkar ha lagt ner verksamheten.

Så min fråga, någon som vet en grupp med mogna goa människor som gillar spela turneringar? För mig är det huvudsakligen CSGO och Rocket League som gäller på Spelfrossa, keita gaming och publiclir.

Mvh
Pär

Permalänk
Medlem

@Pellemanify:

Wiberg o dom du lira med ? Tror dom lever kvar, fast nytt gäng o namn osv

Annars e du välkommen o testa lira med oss

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Skrivet av Solding:

@Pellemanify:

Wiberg o dom du lira med ? Tror dom lever kvar, fast nytt gäng o namn osv

Annars e du välkommen o testa lira med oss

Exakt, fast då var de väldigt nyuppstartade och jag stannade inte mer än en vecka för att jag spelade mer med mina IRL kompisar helt enkelt. De är inte helt inne på turneringar dock så om ni har några som gillar turneringar och är ganska duktiga så är jag helt på, kvittar vilka!

Permalänk

@Solding: Vad är det egentligen för grupp? Verkar inte så stor men har ändå LoL Dota2 och cs lag? Är det ens svenskt haha, förstår ingenting.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Om du är intresserad av CS:GO turneringar så jobbar jag med ett par medarbetare med en turnering vid namn "Nordic Knights Cup" (F.d. PowerPoffCup). Vi har kvar gamla hemsidan (uppdatering påväg) men du kan ju hoppa in och ta en titt om det är intressant!

filipengvall.wix.com/powerpoffcup

Visa signatur

CPU [Ryzen 7 3800XT] GPU [Red Devil RX 5700 XT 8GB]
PSU [Antec HCG Gold 750W]
MOBO [MSI B550-A Pro]
Chassi [Phanteks Entoo Pro M]