Asus Maximus VIII Extreme med färgschemat Plasma Copper

Permalänk
Skrivet av Rajat:

Det där är ju bara ljus som reflekteras.

Du får nog backa tiden ännu mer, jag hade 2 Gigabit Ethernet LAN på mitt Gigabyte GA-EP45-DS3 för Core 2 CPU'er (socket 775) redan och 3Com kom med nätverkskort för 1GB/s tidigare ändå.

Jo insåg det när jag såg bilden andra gången Men lätt att missta vid snabb titt.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

även om färgschemat är fint så är det synd att asus inte insett att rog serien har en apful design. Minimalistiskt/stilrent ska det vara.

Visa signatur

thank you, come again

Permalänk
Medlem
Skrivet av huxflux:

även om färgschemat är fint så är det synd att asus inte insett att rog serien har en apful design. Minimalistiskt/stilrent ska det vara.

Ja, det känns ju som att de flesta som tycker det är snyggt inte är några som skulle ha råd att lägga ut 2000+ på ett moderkort.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Avstängd

äntligen slipper man det fula röd/svarta om man vill ha ROG ...detta var snyggt som fan...

Permalänk
Medlem
Skrivet av WhiteOnyx:

äntligen slipper man det fula röd/svarta om man vill ha ROG ...detta var snyggt som fan...

säger detsamma !

Permalänk
Medlem

Jag tycker det blev rätt snyggt.

Visa signatur

FD define r4 vitt// ASUS ROG Strix B550-F Gaming (Wi-Fi) II + Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Vengeance RGB RT Svart// Ryzen 7 5700X 3.4 GHz + Corsair iCUE H100i RGB PRO XT// Sapphire RX5600XT Pulse// AOC 27G2UG4 IPS 144Hz// Win11 på wd_black sn850x 1tb// Corsair RM750x// MATTA: SWECLOCKERS 90cm// Corsair Dark Core RGB PRO Wireless // Google pixel 8 Pro// HyperX Cloud II