Har jag köpt fel iPad?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svensktiger:

Verkligen ?
Jaha, trodde alla tablets (och telefoner för den delen) hade microSD platser lol

Välkommen till äppelsekten

Visa signatur

be quiet! Dark Base 900 | Asus X-79 Deluxe | i7 4930K@4.4GHz | Corsair Dominator 16GB | RTX 2070 | Samsung 840 Pro 512GB SSD | Corsair AX 860W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svensktiger:

Verkligen ?
Jaha, trodde alla tablets (och telefoner för den delen) hade microSD platser lol

Inte från Apple.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mithras:

Det är Apple produkter vi talar om. De har i princip aldrig haft rum för att man ska kunna öka uttrymmet, av flera skäl.

Jag kommer på precis en enda orsak till det. Money money money mooney MOOOONEY !

Visa signatur

Chassi: Coolermaster HAF XB PSU: Silverstone Strider 850W, MB: MSI Z87-G45, CPU: Intel I5-4670K @ 4,2Ghz (Corsair H100i), GPU: MSI GTX 970 Gaming RAM: Kingston HyperX 16Gb DDR3 1600Mhz, HDD: 2x Samsung F3 7200rpm 1TB, SSD: Samsung 830 series 128Gb, OS: Win 8.1, Skärmar: LG 55" FullHD & Dell 23'' UltraSharp U2312HM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av WongFeiHung:

Jag kommer på precis en enda orsak till det. Money money money mooney MOOOONEY !

Beror väl på vem man frågar. Frågar man apple så handlar det om: Kompabilitet, säkerhet, exklusivitet, etc. Frågar man mig så ger jag samma svar som du: Pengar

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem

Tänkte bara meddela att paddan är returnerad till Webhallen, inga problem med returen och i efterhand känner jag mig lättad så var nog rätt val. Tack igen för alla råd :).

Permalänk

Jag hade helst tagit en Microsoft surface pro 3 istället.

Permalänk
Medlem

Sitter med en iPad 2 16GB Wifi. Låg upplösning och seg, men funkar för det jag vill göra - läsa PDF:er.. typ. Så jag antar att det är upp till vad du ska ha den till.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X, ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero, 32GB Corsair Vengeance LP 3200MHz, Gigabyte Radeon RX 5600 XT, Fractal Design Define C, Sesonic FOCUS PX 650W.

Permalänk
Medlem

Jag bytte från en iPad 2 32GB 3G till en iPad Air2 64GB Wifi. Jääävlar vilken skillnad det var.
Älskar verkligen Air2:an. Snabb som tusan och ruggigt bra skärm.

Skulle nog inte heller köpa en 16GB version då det är i lägsta laget. Åtminstone för det jag använder den till.
Film/serie-maskin när man är ute och reser.

Ska det däremot enbart användas lite inom jobbet eller surfa/sociala medier och lite småspelandes. Då funkar 16GB bra.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |