Dubbel starcitizenuppgradering. Hjälp!

Permalänk

Dubbel starcitizenuppgradering. Hjälp!

Jag sitter hemma med två skilda föräldrar men vill gärna spela star citizen när det kommer ut och har löst lite av detta problemet med att jag bär med mig ett par hörlurar i väskan, ROG Vulcan och så tar jag med mig en corsair m65 i originalförpackningen. och eftersom mina föräldrar är skilda så har jag därför två datorer. Den ena en ny från inet med zotac gtx 970, intel i5 4460, gigabyte h-97 wi-fi m-itx, corsair 380t och en be quiet 450 w nätaggregat. Dator Nummer 2 har ett fractal design core 3000, msi gtx 780, msi z-77, intel i5 3450, evga 600 w bronze. Jag funderar mellan vad man ska prioritera. Jag får ungefär 350 i månaden och funderar mellan att köpa 3 1080p skärmar, en 144hz skärm och dessa skärmalternativ skaffar jag hos både mamma och pappa. Eller ett oculus rift dk2 med en sån där väska till. Eller så väntar jag med allt och skaffar en bra joystick som går ner i väskan och behåller 1080p skärmarna. Ge mig köpråd och just nu har jag 1600

Permalänk
Medlem

vad ska du med tre skärmar? fungerar det i starcitizen? hur många timmar spelar du det spelet & % av speltiden? sen tar det väldigt stor plats...

rift kan vara roligt men svårt att bedöma vad du kommer "gilla", själv skulle jag nog ledsna.... köp en 27" 1440p 144hz skärm, så spelar det ingen roll vad du gör eller spelar