Hur ska man göra för att rapportera en teamkiller på steam?

Permalänk
Medlem

Hur ska man göra för att rapportera en teamkiller på steam?

Jag spelar Left 4 Dead 2 väldigt ofta och det finns en kille som enbart går in i spel för att skjuta ner alla innan han försvinner igen. Då jag ofta joinar public spel så kan ingen hindra honom att joina och förstöra för oss andra. Han börjar bli ganska så jobbig. Ibland så skjuter jag ner honom när jag ser fanskapet innan han hinner göra nån skada, men dom som inte känner mig tror istället att det är jag som är teamkillern. Han votar ut mig och de andra hänger på innan dom fattar att dom senare kommer att bli nerskjutna av den riktiga teamkillern

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem

Kanske inte lösningen som du är efter men du kan blocka killen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vinzient:

Kanske inte lösningen som du är efter men du kan blocka killen.

Men han kan väl joina spelet för att man blockar honom?

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Avstängd
Skrivet av AMD-FX:

Jag spelar Left 4 Dead 2 väldigt ofta och det finns en kille som enbart går in i spel för att skjuta ner alla innan han försvinner igen. Då jag ofta joinar public spel så kan ingen hindra honom att joina och förstöra för oss andra. Han börjar bli ganska så jobbig. Ibland så skjuter jag ner honom när jag ser fanskapet innan han hinner göra nån skada, men dom som inte känner mig tror istället att det är jag som är teamkillern. Han votar ut mig och de andra hänger på innan dom fattar att dom senare kommer att bli nerskjutna av den riktiga teamkillern

Gå in på hans profil och rapportera, finns inget annat du kan göra.