Tips o idëer till upggraderat 350D vattenkylning

Permalänk
Administrativ avgift

Tips o idëer till upggraderat 350D vattenkylning

Hej behöver lite tips och idéer hur jag borde göra utan att använda 5.25 tums platsen för att vattenkyla mina komponenter sen börjar radiatorerna osv bli lite slitna det enda jag tänkte ha är i princip cpu blocket kvar. Så lite tankar idéer och lite kundvagnar för delar! Helst en butik som har 290 block inne! PS budget går till 5k helst 4k! ni får gärna rita upp hur ni tänkt att slangar ska dras osv.

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 | Vive Focus 3 | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Medlem

Coolt Hade tidigare ett Silverstone tj08-e vattenkylt. Funderade på 350D till mitt nya bygge men kände att det var på håret för stort och lite för dåligt med plats för radiatorer så valet blev FD Arc mini r2. Ska bli intressant att se hur du gör löser det.
Hinner inte rita upp eller göra någon kundvagn just nu men försöker hitta tillbaka ikväll.

/Linus

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av nlkar:

Coolt Hade tidigare ett Silverstone tj08-e vattenkylt. Funderade på 350D till mitt nya bygge men kände att det var på håret för stort och lite för dåligt med plats för radiatorer så valet blev FD Arc mini r2. Ska bli intressant att se hur du gör löser det.
Hinner inte rita upp eller göra någon kundvagn just nu men försöker hitta tillbaka ikväll.

/Linus

Du hitta aldrig tebax ?

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 | Vive Focus 3 | Noctua fans | Custom loop