Tips, billiga game cards!

Permalänk

Bokade på mitt SIBA här i Örebro men fick meddelande om att det var slutsålt så möjligt att andra han före samt att de nu har fixat priset till 249:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av mille666:

Har mediamarkt också såhär billigt?!

mediamarkt har prisgaranti, finns det en annan affär inom 5 mil som säljer produkten billigare så får man köpa det för det priset

Permalänk
Medlem

Nu har de bytt tillbaka till sitt vanliga pris igen, men jag hann köpa några! Var inne med två vänner på SIBA i Kungsgatan idag. Hade beställt 7 kort, men de hade bara lagt undan ett åt mig... ena polaren jag var inne med köpte 2-3(minns inte riktigt) men sen fick de slut på kort, så vi gick över till Elgiganten på andra sidan gatan och plockade på oss massa kort, pratade med en säljare angående deras prisgaranti och fick köpa dem för 78 kr styck. 11 kort totalt köpte vi! 6 av dem är mina... vilket är lite småskoj eftersom jag inte ens spelar WoW. Inte för tillfället i alla fall.

Det kan även vara värt att nämna att vi höll på att dö av garv under hela tiden som vi var inne på Elgiganten. Kändes som om att vi lurade dem

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ninjaflipp:

Nu har de bytt tillbaka till sitt vanliga pris igen, men jag hann köpa några! Var inne med två vänner på SIBA i Kungsgatan idag. Hade beställt 7 kort, men de hade bara lagt undan ett åt mig... ena polaren jag var inne med köpte 2-3(minns inte riktigt) men sen fick de slut på kort, så vi gick över till Elgiganten på andra sidan gatan och plockade på oss massa kort, pratade med en säljare angående deras prisgaranti och fick köpa dem för 78 kr styck. 11 kort totalt köpte vi! 6 av dem är mina... vilket är lite småskoj eftersom jag inte ens spelar WoW. Inte för tillfället i alla fall.

Det kan även vara värt att nämna att vi höll på att dö av garv under hela tiden som vi var inne på Elgiganten. Kändes som om att vi lurade dem

Elgiganten när dom fick reda på att Siba hade det så billigt så dom blev tvugna att ta ner priset till 78 kronor:

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Realme x2 Pro 12gb/256gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av mille666:

Elgiganten när dom fick reda på att Siba hade det så billigt så dom blev tvugna att ta ner priset till 78 kronor:

http://media.tumblr.com/tumblr_lwjjvgVNct1qbcq69.png

Ungefär, ja... säljaren typ "VA?!" när jag sade att det kostade 78 kr de trodde nog garanterat att vi försökte blåsa dem.

Permalänk
Medlem

Själv bokade jag 2 i västerås som jag ska hämta snart fått sms-avi osv

Visa signatur

Intel Core i5 2500k@4.3 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO GEN3 | Antec Kuhler 620 | Corsair Vengeance 8GB | ASUS GTX 560 TI | 1 TB Seagate | Samsung 830 128 GB | Corsair TX650w| Fractal Design Define R3 | Logitech G35 | Logitech G500 | Sidewinder X4 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Glaed:

Tackar tackar!
Blir att vandra in på expert och kolla om inte dom med har prisgaranti och sen kom jag på det nu, någon som vet om teknikmagasinet har prisgaranti?

Rackarns, hann inte köpa något innan dem gick tillbaka till sitt vanliga pris igen

Expert vet jag inget om med TM har iaf ingen prisgaranti.

Visa signatur

Vattenkylt SilverStone FT02B, i7 2600k, Asus P8Z68 Deluxe, Corsair AX 850W, Corsair 16GB VENGEANCE BLUE, Asus GTX 570 SLI, Asus Xonar Essence STX, OCZ Vertex2 60GB, WD Black 1TB, 2x WD Green 2TB, 2x Seagate 500GB.