Logic Databutiken - placera order?

Permalänk
Medlem

Logic Databutiken - placera order?

Hej.

Jag funderar på att göra en beställning på Logitech® diNovo Keyboard for Notebooks.

Jag undrar om butiken Logic Databutiken är något man kan lita på och om några personer här har egen erfarenhet av dem. Jag kan inte beställa via faktura vilket skulle vara det bästa om jag var osäker utan jag kan bara välja postförskott. Det innebär tyvärr att jag betalar innan jag har sett att jag fått rätt prylar.

Tack på förhand.

Visa signatur

5700x3D | RTX 2060 Super | 2 TB M.2 | 32 GB RAM | Gigabyte DS3H| 750 WATT

Permalänk
Medlem

Står på prisjakt att man kan betala genom faktura, låter lite skumt att man inte kan göra det på hemsidan om det står på prisjakt, kan ju dock vara fel info på PJ med. Får nog vänta på fler inlägg :>

Visa signatur

Gaming: MSI X570 MPG Gaming Plus -- AMD Ryzen 9 5900X -- Sapphire Radeon RX 6800 XT NITRO+ -- G.Skill 32GB 3600MHz CL14 -- Samsung 960 EVO 1TB -- 2x ASUS MG278Q -- Arch-based EndeavourOS
VR: ASRock B550M-ITX/ac -- AMD Ryzen 5 5600G -- ASUS RTX 3070 -- Corsair 16GB 3600MHz CL18 -- Kingston A2000 250GB -- Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Heineken89:

Står på prisjakt att man kan betala genom faktura, låter lite skumt att man inte kan göra det på hemsidan om det står på prisjakt, kan ju dock vara fel info på PJ med. Får nog vänta på fler inlägg :>

Mmm, jag såg också att det fanns faktura på prisjakt så jag registrerade och gick till kassan på hemsidan. Där kan man välja mellan bankkort (förskottsbetalning) eller postförskott. Steget efter det står det en förklaring på vad faktura innebär (samt de andra betalningssätten) men tyvärr kan man aldrig välja att kryssa i faktura.

Som saker står nu vågar jag inte beställa ett tangentbord för 1000 kr av ett företag jag inte litar på. Kanske hade gjort ett försök om det handlat om betydligt mindre pengar.

Visa signatur

5700x3D | RTX 2060 Super | 2 TB M.2 | 32 GB RAM | Gigabyte DS3H| 750 WATT