Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Man kan hoppas att de lär sig av sina misstag...

360n hade ju RROD problem i flera år, och inte minst dess ljudnivå var total pinsamhet och anledning till att jag aldrig ägde ett 360 i mer än en månad.

Fixar dom lite mer kvalité denna gången så kan det vara en klart mycket mer intressant konsoll.

Precis, det är det jag tror att dom lär sig av misstagen mm.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Min gissning

CPU: 4 Kärnig budget modell runt 3Ghz
GPU: GTS250
Minne: 2GB ram.

Dock får man räkna med att spelen optimeras så sjukt mycket bättre än på pc så det går inte att jämföra direkt över. Förhoppningsvis blir det ju hyfsat bra delar. Mycket ramminne skulle hjälpa en hel del.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Sötast
Skrivet av flyawaynille:

Dock får man räkna med att spelen optimeras så sjukt mycket bättre än på pc så det går inte att jämföra direkt över. Förhoppningsvis blir det ju hyfsat bra delar. Mycket ramminne skulle hjälpa en hel del.

Självklart, men det har dock absolut inget med saken att göra.

Skulle man behålla den hårdvaran som ryktet säger och optimera efter den så skulle PCn ligga efter i 10 år.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Självklart, men det har dock absolut inget med saken att göra.

Skulle man behålla den hårdvaran som ryktet säger och optimera efter den så skulle PCn ligga efter i 10 år.

Självklart. Dock skulle det vara så dyrt att väldigt få skulle köpa konsolen.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Konsolgrävare

Fan riktigt taggad måste jag säga snart så! 88 dagar kvar

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

För er som tänkte skaffa BF4 till konsol.

amazon.co.uk har BF4 för £40 = ca 420kr

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken