Permalänk

playstation 4 felkoder

hej
min vill inte updatera systemet från början kommer till 10%, sedan stänger den av sig, försökt ladda ner programvara men inget hjälper, snälla hjälp!!!

Permalänk
Medlem

Du skriver felkoder i rubriken men ger oss inga. Får du något felmeddelande? Stänger PS4an av sig?

Permalänk
Medlem

Testa att uppdatera från ett usb (filerna måste ligga i rätt och rättstavade mappar, annars hittar inte konsolen dom) i safe mode.
Och medan du ändå är där så kan du bygga om databasen, kanske kan hjälpa

Annars blir nog nästa steg att installera om...

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk

@Mega-Dark: formettert fat32, lägger mapp PS4 sedan i den mappen UPDATE , hur svårt kan de vara....Lägger sedan programvaran i denna

Permalänk
Medlem
Skrivet av Powerbook:

@Mega-Dark: formettert fat32, lägger mapp PS4 sedan i den mappen UPDATE , hur svårt kan de vara....Lägger sedan programvaran i denna

Ser helt rätt ut ja
Och det fungerade inte då i felsäkert läge häller eller?

I så fall så testa det jag skrev innan med att bygga om databasen och sen kör igen.
Om inte det går så säkerhetskopiera dina sparfiler, bilder, klipp, mm som du känner dig behöva till en separat USB minne/disk eller molnet om du har Plus. Och ominstallera konsolen. Du behöver då en annan mjukvara, som du hittar HÄR längst ner på sidan under "Installera om sytemprogramvaran"

Det är 4.73 du försöker installera va? Bara kollar men ska inte ha något med saken att göra

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk

@Mega-Dark: detta bara uppdatering, måste väl ha grund systemprogramvaran?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Powerbook:

@Mega-Dark: detta bara uppdatering, måste väl ha grund systemprogramvaran?

Ja det vet jag. Men som jag skrev: Du hittar grund system programvaran under fliken Installera om sytemprogramvaran nästan längst ned (precis innan det blir blått på sidan) klika på den, på den sidan jag länkade till. Där står även hur man ska göra för att ominstallera

Vet inte om jag kan förklara det bättre än så

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk

@Mega-Dark: OK SKALL KOLLA