Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem

Jag är lite sugen på ett nytt grafikkort för att byta ut mitt 270x.
Jag har kikat lite på begagnat men det verkar rätt kört att få tag i något kort till ett vettigt pris så kanske lika bra att köpa ett nytt.

vilken är bäst av dessa två
Palit 1060 3gb för 2199kr
http://cdon.se/hemelektronik/palit-nvidia-geforce-gtx-1060-du...

Gainward GeForce GTX 1060 3GB 2149kr
https://www.dustinhome.se/product/5011035424/geforce-gtx-1060...

De ser nästan likadana ut designmässigt.
Palitkortet verkar ju bra efter vad jag har läst på Sweclockers recension.
De borde väl bli ett rätt bra lyft från 270x?
Och vilken av dom har snabbast frakt? ^^

Permalänk

Tipset om S8 kom lägligt då sambon är på jakt efter en. Vet någon hur det fungerar med garanti och eventuella serviceärenden vid ett eventuellt köp från amazon.de? Det var ju ett ganska lockande pris om det enda som tillkommer över nämnda pris är ca 5% moms som någon skrev.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Surf:: FD Define R3 | W10 Pro | Corsair TX650W | MSI P67A-GD65 B3 | i5-2500K@4.2GHz | 16GB Corsair Vengeance 1600MHz | GTX1060 | Be Quiet Pure Rock |
Htpc:: FD Node 304 | W10 Pro | CM Silent Pro M2 420W | ASRock H77M-ITX | Intel i5 2400 | Asus GT 630 | 8GB Corsair Vengeance 1600MHz | Arctic Cooling Alpine 11+
Server:: HP Proliant N54L | ESXI | XPEnology | 1SSD + 6HDD | 6Gb RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swe.Stars:

Men hur funkar Amazon (förlåt mig)? Är Amazon då återförsäljare av telefonerna, i det här fallet, eller är det någon annan, tredje part? Som Tradera (men utan budgivningen)?

Du kan se vem säljaren är och i detta fall är det Amazon som är säljaren.
"Prices for items sold by Amazon are inclusive of German VAT. For other items, please see details. "

Skrivet av marmeladov:

Tipset om S8 kom lägligt då sambon är på jakt efter en. Vet någon hur det fungerar med garanti och eventuella serviceärenden vid ett eventuellt köp från amazon.de? Det var ju ett ganska lockande pris om det enda som tillkommer över nämnda pris är ca 5% moms som någon skrev.

Skickades från m.sweclockers.com

Samsung har EU garanti och man kan lämna in till Samsungs service verkstäder här i Sverige eller kontakta Samsung Sverige. Det bästa är kontakta Amazon.de först som är säljaren och se vad dom säger.

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk

Stort tack @Xperion!

Jag daskade iväg en beställning. Blev stressad då det stod 1 kvar i lager så beställde på impuls, blev totalt 5859:-. Helt OK.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Surf:: FD Define R3 | W10 Pro | Corsair TX650W | MSI P67A-GD65 B3 | i5-2500K@4.2GHz | 16GB Corsair Vengeance 1600MHz | GTX1060 | Be Quiet Pure Rock |
Htpc:: FD Node 304 | W10 Pro | CM Silent Pro M2 420W | ASRock H77M-ITX | Intel i5 2400 | Asus GT 630 | 8GB Corsair Vengeance 1600MHz | Arctic Cooling Alpine 11+
Server:: HP Proliant N54L | ESXI | XPEnology | 1SSD + 6HDD | 6Gb RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av willienelpson:

Gissar att det var en hel del som slog till på Elgigantens 1070 erbjudande och fick det ursprungliga msi 1070 armor eller Gaming X då Armor tog slut/blev försenad rätt snabbt.

Försökte claima en gång för ett par veckor sen men det var helt jävla omöjligt!
Felmeddelande på felmeddelande.
Nu verkar det som att jag missat kampanjen med en dag eller så. Någon annan som haft bättre tur?

Bonus var att deras terms var på Spanska.

Jag har claimat och fått approved, kommer betalas ut inom kort sa dom.

Visa signatur

Intel Core i9 10850K @ 5Ghz.
64GB DDR4 3200Mhz.
1TB NVMe M2, 1TB SSD.
Lian Li PC-O11 Dynamic PCMR Limited Edition.
ASUS 3080 Strix OC

Permalänk
Medlem

Tackar @DavidtheDoom för tipset om Deltaco powerbank från Inet för 19 kr och gratis frakt med sweclockers-rabatten. Fick hem den igår och det var även en pingvinstrång inkluderat tillsammans med powerbanken

Det tog ca 4,5 timmar att ladda den vilket bådar gott för då kan det stämma med 4000 mAh. Jag tänker ju längre tid det tar att ladda desto större chans att den fyller batteriet med mycket energi. Hade den laddat snabbt så skulle det inte fyllt på så mycket heller. Min laddare kan ge 1,5 A max men jag har inte mätt upp hur mycket ström som faktiskt gick in i powerbanken. Kan ju vara att den bara laddar långsamt också.

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av ronnylov:

Tackar @DavidtheDoom för tipset om Deltaco powerbank från Inet för 19 kr och gratis frakt med sweclockers-rabatten. Fick hem den igår och det var även en pingvinstrång inkluderat tillsammans med powerbanken

Det tog ca 4,5 timmar att ladda den vilket bådar gott för då kan det stämma med 4000 mAh. Jag tänker ju längre tid det tar att ladda desto större chans att den fyller batteriet med mycket energi. Hade den laddat snabbt så skulle det inte fyllt på så mycket heller. Min laddare kan ge 1,5 A max men jag har inte mätt upp hur mycket ström som faktiskt gick in i powerbanken. Kan ju vara att den bara laddar långsamt också.

Så vitt jag vet ger den ut max 1 A, vilket innebär att den bör ladda med max 1 A via buck-boost omvandlaren. Det bör således sitta två lite billigare li-ion 18650 celler runt 2000 mAh (riktigt bra celler ligger strax över 3000 mAh, och mycket sämre ligger runt 1000-1200 mAh).

Den fysiska formfaktorn matchar 2 st 18650 celler väldigt bra och hade de skrivit 4500 eller 5000 mAh hade det behövt vara rätt mycket bättre sortering på cellerna.

Kul att du är nöjd! Jag fick Ferrari-smak på min pingvinstång!

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Skrivet av napahlm:

Hur funkar det att citera från tipstråden? Ser att många gör det.

Jag brukar klicka på Citera i tipstråden, klippa ut allting och klistra in det i ett nytt inlägg här. Men det kanske finns något smidigare sätt?

Permalänk
Medlem

@Weiman: Brukar jag också göra. Finns nog inget annat sätt.

Apropå tipset om https://www.wdc.com/en-ie/products/wd-recertified/my-book.htm... så beställde jag en till disk. 4 TB denna gång och håller tummarna för att UPS kör paketet till rätt ställe denna gång. Lagt i en pensionärs brevlåda, vägen ovanför mig, medan jag satt hemma och väntade. Annars tyckte jag disken var helt okej.

Och handla inte med Paypal utan kör kreditkortet. Ni spar ca: en hundralapp. Paypal tar en rejält tilltagen växlingskurs.

Visa signatur

[AMD Ryzen 9 3900X] [ASUS GeForce RTX 2080 Ti] [LG OLED 55 C9 som skärm] [Samsung HW-Q96R till ljudet]

Permalänk
Medlem
Skrivet av yrfhar:

@Weiman: Brukar jag också göra. Finns nog inget annat sätt.

Apropå tipset om https://www.wdc.com/en-ie/products/wd-recertified/my-book.htm... så beställde jag en till disk. 4 TB denna gång och håller tummarna för att UPS kör paketet till rätt ställe denna gång. Lagt i en pensionärs brevlåda, vägen ovanför mig, medan jag satt hemma och väntade. Annars tyckte jag disken var helt okej.

Och handla inte med Paypal utan kör kreditkortet. Ni spar ca: en hundralapp. Paypal tar en rejält tilltagen växlingskurs.

Det går att låta växlingen gå på kortets egna kurs i paypal, men då får man ställa in detta via alternativen.

Visa signatur

Stationär: i7 11700K | 64GB Corsair LP Vengeance 3000Mhz CL15 | Gigabyte Z590 Vision G | KFA2 RTX 3070 | 8TB SSD | Corsair 220T Airflow | Seasonic Focus Plus 550W

Permalänk
Medlem
Skrivet av yrfhar:

@Weiman: Brukar jag också göra. Finns nog inget annat sätt.

Apropå tipset om https://www.wdc.com/en-ie/products/wd-recertified/my-book.htm... så beställde jag en till disk. 4 TB denna gång och håller tummarna för att UPS kör paketet till rätt ställe denna gång. Lagt i en pensionärs brevlåda, vägen ovanför mig, medan jag satt hemma och väntade. Annars tyckte jag disken var helt okej.

Och handla inte med Paypal utan kör kreditkortet. Ni spar ca: en hundralapp. Paypal tar en rejält tilltagen växlingskurs.

Vad var det för disk i den?
Behöver köpa lite nya diskar till NAS:en så hade föredragit Red (Om det nu spelar någon större roll)

Visa signatur

Intel Core i9 10850K @ 5Ghz.
64GB DDR4 3200Mhz.
1TB NVMe M2, 1TB SSD.
Lian Li PC-O11 Dynamic PCMR Limited Edition.
ASUS 3080 Strix OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stacks:

Vad var det för disk i den?
Behöver köpa lite nya diskar till NAS:en så hade föredragit Red (Om det nu spelar någon större roll)

Blue EZRZ-diskar ska det vara, det är det i mina 4TBs

Visa signatur

Stationär: i7 11700K | 64GB Corsair LP Vengeance 3000Mhz CL15 | Gigabyte Z590 Vision G | KFA2 RTX 3070 | 8TB SSD | Corsair 220T Airflow | Seasonic Focus Plus 550W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stacks:

Vad var det för disk i den?
Behöver köpa lite nya diskar till NAS:en så hade föredragit Red (Om det nu spelar någon större roll)

Skrivet av broschi:

Blue EZRZ-diskar ska det vara, det är det i mina 4TBs

Fick en Green disk i min 4TB (EZRX) men det är väl mer eller mindre same shit numera då WD sammanfogat Green till Blue.

Permalänk
Inaktiv

Hm, fortfarande för dyr men hade varit trevligt att byta ut mitt nuvarande Gainward GTX 1070 Phoenix GS mot GTX 1080 Ti-varianten. Blir att fundera lite tror jag.

https://www.dustinhome.se/product/5011036035/geforce-gtx-1080...

Permalänk
Medlem

@anon5930: Skulle vänta på att försäljningen av Vega kommer igång, lär påverka priserna något på Nvidias kort.

Visa signatur

Fractal Design R4 | Ryzen 7 1800x @Stock | GTX 1080 WINDFORCE OC | ASUS ROG B350F GAMING | Vengeance LPX Black 16GB DDR4 @ 2933MHz | BeQuiet! Straight Power 80+ Gold 680W | Samsung 960 EVO 250GB + Seagate Barracuda 1TB @ 7200rpm | Noctua NH-U9B SE2 | ASUS ROG Swift PG278QR GSYNC 1440p @144Hz | Acer 27" K272HLE 1080p @60Hz

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av K0mplext:

@anders190: Skulle vänta på att försäljningen av Vega kommer igång, lär påverka priserna något på Nvidias kort.

Så sant.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stacks:

Jag har claimat och fått approved, kommer betalas ut inom kort sa dom.

Fick mail idag att mitt claim blev godkänt med

Permalänk

Har kört med samma Benq 1080p 60Hz skärm i över 6 år nu och den har funkat hur bra som helst. Kände dock att det kan vara dags att uppgradera sig nu när lite högre bildfrekvenser och upplösningar blir allt vanligare. Om någon kan ge lite rekommendation på vad kan vara en passande uppgradering, till en budget på max 8000kr, uppskattas detta stort. Min dator ska kunna klara det mesta i 1440p/144hz utan problem, så det är det jag siktar på. Just nu lutar det mot denna skärm som jag hittade på dagens fynd-tråden:

Acer Predator XB271HU 6290;-
https://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/bildskarm...

Någon här som har denna skärm? Denna kostar vanligtvis 7500;-. Denna verkar ha allt jag egentligen vill ha: 1440p, 144hz, och det är IPS-panel. Tycker dock att 6k för en skärm fortfarande är en för jävla hög summa, även på rea. Undrar även om IPS gör så stor skillnad jämfört med TN då billigare alternativ finns med TN-skärmar, och om det är värt risken vad gäller döda pixlar/backlight bleed osv? Jag vet dock att färgåtergivning och sånt är bättre med en IPS, och fina färger är något som jag faktiskt värderar rätt starkt. Tycker dock att designen på t.ex. Asus' motsvarighet PG279Q känns något mer "clean" vad gäller det estetiska kring skärmen. När man läser runt lite verkar denna Acer dock haft mindre problem med döda pixlar o BLB i jämförelse med Asus-skärmen.

De som direkt kan säga om skillnaden från 1080/60 till 1440/144 är stor nog får även gärna dela med sig om sin upplevelse.

Visa signatur

Computers make it easier to do a lot of things, but most of the things they make it easier to do don’t need to be done.

Permalänk
Medlem
Skrivet av poptermos:

Har kört med samma Benq 1080p 60Hz skärm i över 6 år nu och den har funkat hur bra som helst. Kände dock att det kan vara dags att uppgradera sig nu när lite högre bildfrekvenser och upplösningar blir allt vanligare. Om någon kan ge lite rekommendation på vad kan vara en passande uppgradering, till en budget på max 8000kr, uppskattas detta stort. Min dator ska kunna klara det mesta i 1440p/144hz utan problem, så det är det jag siktar på. Just nu lutar det mot denna skärm som jag hittade på dagens fynd-tråden:

Acer Predator XB271HU 6290;-
https://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/bildskarm...

Någon här som har denna skärm? Denna kostar vanligtvis 7500;-. Denna verkar ha allt jag egentligen vill ha: 1440p, 144hz, och det är IPS-panel. Tycker dock att 6k för en skärm fortfarande är en för jävla hög summa, även på rea. Undrar även om IPS gör så stor skillnad jämfört med TN då billigare alternativ finns med TN-skärmar, och om det är värt risken vad gäller döda pixlar/backlight bleed osv? Jag vet dock att färgåtergivning och sånt är bättre med en IPS, och fina färger är något som jag faktiskt värderar rätt starkt. Tycker dock att designen på t.ex. Asus' motsvarighet PG279Q känns något mer "clean" vad gäller det estetiska kring skärmen. När man läser runt lite verkar denna Acer dock haft mindre problem med döda pixlar o BLB i jämförelse med Asus-skärmen.

De som direkt kan säga om skillnaden från 1080/60 till 1440/144 är stor nog får även gärna dela med sig om sin upplevelse.

Hej du!

Lanade tillsammans med en kompis för en helg sedan, jag har varianten AOC 2460pf (TN) och han har en Asus 24' IPS, minns inte modellbeteckningen. Men det är en avsevärt stor skillnad i färgåtergivning. Min panel, som är välinställd ser blaskig och urvattnad ut i jämförelse.

Då jag hade en rätt stram budget och var tvungen att köpa en ganska fort så fick det för min del bli en TN-panel. Hade jag haft mer pengar så hade jag kört på en IPS.

Så, har du pengarna så kör på en IPS, är mitt råd.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

För de som kör med custom loop så lär väl detta vara rätt så intressant?
https://www.amazon.co.uk/d/Graphics-Cards/MSI-GTX-1070-SEA-HA...

GTX 1070 inkl. vattenblock för motsvarande 4050 kr. Billigaste 1070 går på 4199 enl. prisjakt och vattenblocken brukar kosta nån tusenlapp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av voro12:

För de som kör med custom loop så lär väl detta vara rätt så intressant?
https://www.amazon.co.uk/d/Graphics-Cards/MSI-GTX-1070-SEA-HA...

GTX 1070 inkl. vattenblock för motsvarande 4050 kr. Billigaste 1070 går på 4199 enl. prisjakt och vattenblocken brukar kosta nån tusenlapp.

Verkar vara ett bra erbjudande! Dock får man tänka på lite extra moms och frakt till Sverige.

Finns liknande erbjudanden på 1080 och 1080 Ti också om man bara söker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av poptermos:

Har kört med samma Benq 1080p 60Hz skärm i över 6 år nu och den har funkat hur bra som helst. Kände dock att det kan vara dags att uppgradera sig nu när lite högre bildfrekvenser och upplösningar blir allt vanligare. Om någon kan ge lite rekommendation på vad kan vara en passande uppgradering, till en budget på max 8000kr, uppskattas detta stort. Min dator ska kunna klara det mesta i 1440p/144hz utan problem, så det är det jag siktar på. Just nu lutar det mot denna skärm som jag hittade på dagens fynd-tråden:

Acer Predator XB271HU 6290;-
https://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/bildskarm...

Någon här som har denna skärm? Denna kostar vanligtvis 7500;-. Denna verkar ha allt jag egentligen vill ha: 1440p, 144hz, och det är IPS-panel. Tycker dock att 6k för en skärm fortfarande är en för jävla hög summa, även på rea. Undrar även om IPS gör så stor skillnad jämfört med TN då billigare alternativ finns med TN-skärmar, och om det är värt risken vad gäller döda pixlar/backlight bleed osv? Jag vet dock att färgåtergivning och sånt är bättre med en IPS, och fina färger är något som jag faktiskt värderar rätt starkt. Tycker dock att designen på t.ex. Asus' motsvarighet PG279Q känns något mer "clean" vad gäller det estetiska kring skärmen. När man läser runt lite verkar denna Acer dock haft mindre problem med döda pixlar o BLB i jämförelse med Asus-skärmen.

De som direkt kan säga om skillnaden från 1080/60 till 1440/144 är stor nog får även gärna dela med sig om sin upplevelse.

Jag hade en hemma igår, såg helt ok ut vad gäller blb och glow, men hade tyvärr 2 döda pixlar så den fick åka tillbaka. Tycker inte det är ok ens nu när den är nere i 6K. Får se om jag tar hem en till och hoppas på mer tur i lotteriet.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av poptermos:

Har kört med samma Benq 1080p 60Hz skärm i över 6 år nu och den har funkat hur bra som helst. Kände dock att det kan vara dags att uppgradera sig nu när lite högre bildfrekvenser och upplösningar blir allt vanligare. Om någon kan ge lite rekommendation på vad kan vara en passande uppgradering, till en budget på max 8000kr, uppskattas detta stort. Min dator ska kunna klara det mesta i 1440p/144hz utan problem, så det är det jag siktar på. Just nu lutar det mot denna skärm som jag hittade på dagens fynd-tråden:

Acer Predator XB271HU 6290;-
https://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/bildskarm...

Någon här som har denna skärm? Denna kostar vanligtvis 7500;-. Denna verkar ha allt jag egentligen vill ha: 1440p, 144hz, och det är IPS-panel. Tycker dock att 6k för en skärm fortfarande är en för jävla hög summa, även på rea. Undrar även om IPS gör så stor skillnad jämfört med TN då billigare alternativ finns med TN-skärmar, och om det är värt risken vad gäller döda pixlar/backlight bleed osv? Jag vet dock att färgåtergivning och sånt är bättre med en IPS, och fina färger är något som jag faktiskt värderar rätt starkt. Tycker dock att designen på t.ex. Asus' motsvarighet PG279Q känns något mer "clean" vad gäller det estetiska kring skärmen. När man läser runt lite verkar denna Acer dock haft mindre problem med döda pixlar o BLB i jämförelse med Asus-skärmen.

De som direkt kan säga om skillnaden från 1080/60 till 1440/144 är stor nog får även gärna dela med sig om sin upplevelse.

Jag har en sån skärm, köpte den i maj tror jag. Inga problem med min och överlag en väldigt fin skärm. Kostar gör den men ser man till hur länge man i regel använder en skärm innan byte så är det småpengar, speciellt för de som byter grafikkort till och från.

Nu ställer jag rätt höga krav på mina skärmar. Jag kör bara IPS och i nödfall någon TN-skärm. Jag gick själv från en Dell U2713HM som primär skärm till XB271HU och skillnaderna är inte så många även om att gå från 2560x1440@60Hz till 2560x1440@144Hz är klart märkbar. 1920x1080 ratar jag för spel idag, för lågupplöst för min del och kan lika väl spela samma spel på konsol. 2560x1440 ger en mjukare bild där det ökade antalet pixlar märkbart förbättrar bilden medans att inte vara lika tungdriven som UHD/3840x2160. En sweetspot med lite dyrare/snabbare grafikkort i dagsläget.

Bästa är ju om du har möjlighet att testa skärmen i butik. Nu är jag så sällan in i en Elgiganten-butik men borde nog inte vara omöjligt att fråga i butik om man får se en. Samma pris lär dessutom gälla i butiken.

I slutändan är det ju upp till dig förstås. Bra skärm men kan hända att en billigare skärm med TN-panel vore ett bättre och framförallt billigare köp med. Min kostade typ 6999kr eller något strax under 7000kr då i maj och är vad den brukar ligga på vid normala reor.

Finns fler som har skärmen som kanske kan ge lite synpunkter mer i linje med vad du söker, dvs uppgraderat från en lågupplöst skärm till denna modell och bättre kan ge en bild av hur upplevelsen förändrats.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ylledjur:

Verkar vara ett bra erbjudande! Dock får man tänka på lite extra moms och frakt till Sverige.

Finns liknande erbjudanden på 1080 och 1080 Ti också om man bara söker.

Stämmer, med moms och frakt blir det 4460 kr (kollade på Amazon precis). Synd att resten av burken man har är uråldrig, annars hade man nog slagit till!

Permalänk
Medlem

Är det bara mig eller känns det också för er som att det har inte kommit in några bra prissänkningar på de flesta varor på ett tag nu? Kan det ha någonting med att det har varit semestertid och affärerna sparar reorna tills när folk är tillbaka igen?

Permalänk
Medlem

@Asterion: Eller så väntar dem till Black Friday

Permalänk
Medlem

Kan någon säga om detta är en bra ge för lagning? Verkar billig i alla fall.

https://www.wdc.com/en-ie/products/wd-recertified/my-book.htm...

Gratis frakt med.

Visa signatur

Ryzen 7 2700 @ 4.0Ghz, X470 Taichi, 16gb ram @ 3200 mhz, GTS V8 Cpu Cooler, Gigabyte 5700XT.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zargoz:

Kan någon säga om detta är en bra ge för lagning? Verkar billig i alla fall.

https://www.wdc.com/en-ie/products/wd-recertified/my-book.htm...

Gratis frakt med.

Har diskuterats rejält här, grymt pris för vad man får. Beställde själv en 4TB och är nöjd.

Permalänk
Medlem

Asus har cashback, hittade det på proshops sida. Men enligt info på asus sidan ska inet komplett netonnet med flera köra kampanjen också.

Info finns nedan. Är själv dunder förkyld så har inte orkat titta om de går att göra nå fina klipp.

https://www.asus-promotion.com/mb_vga/se-en/

Gäller det enbart köp med kombination av moderkort/grafikkort eller?

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Medlem

Köpte två recertified WD My Passport Ultra. Den ena var trasig med skadade sektorer och funkade sedan knappt alls. Fick skicka tillbaka eländet till tyskland för egna pengar och sedan dess väntar jag på en ny (eller en annan rättare sagt). Måttligt road och imponerad kan jag säga...

Visa signatur

i7-4790K - ASUS Z97-PRO GAMER - EVGA 3080 Ti- Corsair RM850w - 32GB Corsair 2133MH - Corsair Hydro H100i - Define R5 - Acer XB321HK - Logitech G402 - Roccat Aimo