Permalänk
Medlem

Wildstar early access är i full gång och givetvis hittar vi Alpha mitt i kampen om Nexus. Vi spelar som Exiles på Zhur som är en PvP realm(Detta utesluter såklart inte PvE), och letar såklart efter mer trevligt folk att spela med. Guilden heter AlphaSE och all annan info ni behöver finner ni tidigare i tråden.

Mvh Lefty138

Permalänk

Jäkla skön startsida på hemsidan :).

Visa signatur

"Citera mig gärna så jag hittar tillbaka"
| Phantek Enthoo Luxe | Intel i7 2600k @ 4,43 Ghz Med Corsair H100 | 16 GB 1866 Mhz Corsair Platinum Dominator | EVGA 980TI SC+ | Asus P8Z68 Pro/Gen3-V | Evga SuperNova 750W G2 | SSD Samsung 840 500GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheyCallMeMoshi:

Jäkla skön startsida på hemsidan :).

Tackar !

Permalänk
Medlem

har ni några funderingar på att starta om sc2?

Permalänk
Medlem

Hej Bombur.
Det beror helt på intresset kring sc2. Om vi märker att intresset finns så vi startar vi upp en sektion för just detta, välkommen in på vår ts om du har frågor eller maila mig: lefty138.alpha@gmail.se

Permalänk
Medlem

Vi har nu startat upp en Arma 3 - A3Wasteland Server på 60 slot.
Mer info om den hittar ni på vår hemsida: Alphas.se

Permalänk
Medlem

Nu har vi även slängt upp en väldigt trevlig Arma 3 - Domination server, hoppa in och hjälp till att ta över Altis !
Mer info om den hittar ni på vår hemsida !

Permalänk
Medlem

Positioner som vi söker just nu inom Alpha:

Manager - CSGO
Mission kodare / script - Arma 3

Hoppa gärna in på vår teamspeak för att tjata lite, alternativt hoppa in på hemsida och skicka en ansökan med en notis angående positionerna.

Permalänk
Medlem

Wildstarsektionen har växt konstant sedan start och vi i AlphaSE är nu uppe i 200 medlemmar! Förutom fler trevliga spelare så söker vi aktivt folk som vill ta lite extra ansvar. All info om vår guild samt kontakt och ansökan återfinns tidigare i denna tråd.

Väl mött/ Lefty138 (Cardano ingame)

Permalänk
Medlem

Hej alles! En liten uppdatering ifrån oss vad som i nuläget händer och sker. Vi har flera spel på g som är heta i Alpha, glöm inte att kika i föregående posts eller vår hemsida för mer info och mer spel. Här följer några alternativ:

Diablo 3 - 2.1 patchen släppt idag med en mängd uppdateringar, bland annat Greater Rifts, Legendary Gems, the artisan Urshi, the Realm of Trials, The Cesspools tileset, Greed's Domain, Seasons och Seasonal Legendaries. Hoppa på Diablo 3 tåget!

The Crew (Kommande, beta)- Ett next gen bilspel som är väldigt eftertraktat inom Alpha, med en riklig mängd valfrihet och olika missions. I detta bilspel så blir hela USA din lekplats. Släpps först den 11 November men chans för betalir finns.

Planet Explorers - Ett (Utvecklarnas egna ord) open world, voxel based, sandbox adventure rpg game. Ett av de häftigaste elementen är möjligheten att göra egna fordon och vapen samt att det finns en mängd föremål/fordon/vapen som andra tillverkat att ladda ner ifrån olika hemsidor. Finns som early access på Steam.

Hoppas vi hörs på TS
Lefty138

Permalänk
Medlem

Får väl börjar med att önska er alla Gott Nytt år !

Elite Dangerous
Det har börjat växa upp en ny sektion inom Alpha där vi blir fler för varje dag som går, joina oss för att jaga bounty, farma mineraler och metaller i asteroidbälten, frakta gods och utforska alla de 400 miljarder system !

Permalänk
Medlem

Teamspeak servern är nu uppgraderad från 128 slot till 256 slot.

IP: ts.alphas.se
Inget lösenord och vi har en public del !

Permalänk
Medlem

Hej alles!

Vi är i startgroparna för att starta upp en Guild Wars 2 del i Alpha i och med den nya expansionen, och vi vill starta upp i god tid. Hör av er och gå med i Alpha vid intresse, och hojta till om ni har några frågor. Om jag har förstått rätt så kvittar det vilken realm man kör på sålänge man inte slåss i WvW, men merparten befinner sig i Gunnars hold för tillfället.

Guilden är nu upp and running! Vi heter Alpha Sgc så skicka ett meddelande ingame till antingen Lethrandir.3658 eller till EdgarMTanaka.7291 eller ansök om medlemskap.

Mvh Lefty138

Permalänk
Medlem

Det är nu en hel hög med medlemmar som lirar GTA V varje kväll, bli medlem så kan ni också vara med !

Permalänk
Medlem

Alpha har nu en ARK: Survival Evolved server på 70 slot som hostas utav oss själva, den hålls uppdaterad hela tiden och rullar perfekt utan lagg! Den är är öppen för public har PvP aktiverat.

Permalänk
Medlem

Har tänkt ett tag angående Csgo, och det blir mycket roligare tid inom gaming världen med en riktig clan, man ska självklart ha kul, men en serriöst clan blir oftast bra, vilket leder till vinster som sedan leder även till mer skoj!

Jag har gjort ett nytt konto på CsGo för att börja köra lite mer serriöst, var LEM rank på mitt andra konto, så det ska inte vara några problem att nå den ranken igen med tanke på att jag är en väldigt aktiv spelare. Men för att komma till saken.. så söker jag spelare till min nystartade clan!
———————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————
Om mig:

Ålder: 23 år
Jag är en väldigt engagerad person, och spelar alltid seriöst, speciellt när jag ser andra i mitt lag som gör detsamma.
Har spelat 1.6 i ett år drygt, samt även kört CsSource i minst 5 år, och började spela CsGo för drygt 2-3 år sedan.
Jag har Skype / Teamspeak ( Föredra skype tills man har en full serriös clan )
Skulle se mig som en ganska aggresive spelare, inte att jag rage och såvidare, utan mer att jag är den personen som tar " Entry Frags "
( Har inga problem med att pusha ut så att säga )
Har självklart en mic.
Bor i småland ( Inte skåne om ni nu blandar ihop det ) ;p
Skulle se mig som en average spelare men inte långt ifrån att gå högre.
Är väldigt aktiv och ser mina misstag av att verkligen bli bättre hela tiden.
Är en allmänt lugn person.
För mer info, så är det bara och adda mig, skriver Steam namn, längre ner!

———————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————
Vad jag söker hos dig / er!

1. Ålder: 18 eller äldre!
2. Ha tillgång till både skype / teamspeak / Microfon
3. Vara en aktiv spelare
4. Vara sugen på att verkligen bli bättre hela tiden och se sina egna misstag
5. Inte rage när man förlora, utan att kunna ta en förlust och se vad man gjorde för fel istället
6. Vara minst Eagle rank
7. Ta egna initiativ och komma med förslag och inte hoppas allting löser sig själv
8. Och som alltid, ha sjävklart roligt! Men desto bättre man är, desto roligare har man
9. Och verkligen se målen framför sig, och verkligen försöka trycka laget frammåt!
10. Ha en skön attityd till laget och till andra med såklart, men speciellt till laget, och spelar någon väldigt dåligt vid ett tillfälle, så kan man Tex. ge tips för att han ska bli bättre eller så säger man " Synd ", man påpekar inte hur personer är på grund av ett misstag.
——————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-

Grejorna jag söker hos er, har jag sjävklart också, så för mer information eller om du / ni är sugna, så är det bara lägga till mig i steam!
Steam: zerenade1 ( Ingame name: Zerenade )
Tack för ni tog er tid, syns ingame!

Visa signatur

Zezaw

Permalänk
Medlem

@zerenade:
Hej!

Du har verkligen gått all in med din text, gillar det skarpt!

I Alpha så har vi alla sorts spelare, allt ifrån helt nybörjare till elitspelare. Dock så är det långt ifrån alla som är intresserade utav att spela i ett lag men är alltid sugna på att hänga med en MM eller liknande.

Det är bara att hoppa in på vår teamspeak server: ts.alphas.se
Där kan du alltid hitta någon att spela tillsammans med, vi har även en medlemsektion men då måste du skicka in en ansökan genom vår hemsida: alphas.se
Det tar inte många minuter att skriva ihop en ansökan och de viktigaste delarna är att du är 20+ (vilket du är) och trevlig (vilket framgår i din text också).

MVH Solido

Permalänk
Moderator
Moderator

*inlägg raderade*

Vänligen läs på subforumsreglerna.

Det är helt ok att kritisera en organisation så länge som det görs 'konstruktivt, trevligt och underbyggt'. Det har framförts kritik gentemot trådägarna på ett sätt som bryter mot detta och därav tas texten bort. Vill dessa individer formulera om sig och posta på nytt så är ni välkomna att rådfråga med mig via PM.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers