Permalänk
Entusiast

Dell Latitude E5540

Hejsan! Säljer en tre år gammal Dell Latitude E5540. På grund av åldern saknar datorn garanti, däremot är den i mycket gott skick!

Specifikationer för modellen:

8 GB RAM
250 GB SSD
GT 720M 2 GB
15,6" FHD-skärm
Intel i5-4300, två kärnor, dock fyra trådar med Hyperthreading. Turbofrekvens på 2,9 GHz.
Windows 10 finns förinstallerat på datorn, 64-bit.

Portarna som erbjuds är följande:
En ethernet.
Fyra USB.
En HDMI.
En VGA.
En SD-kortläsare.
En kortläsare.
En DVD-brännare.
Och sist men inte minst får ni även en hörlursingång, slå den, Apple!

Det finns även en port i botten för någon dockning av något slag, typ Smartboard eller dylikt.

Vikt: 2,4 kg.

Här finns en genomgående recension av datorn. Märk väl att det inte är exakt samma konfiguration, då detta är en dator som många företag skräddarsytt själva från Dell. Bland annat saknas bakgrundsbelysning på tangentbordet och fingeravtrycksläsare på min modell.

Datorn har en pekskärm, men det är inte något jag använt så kan inte tala om dess egenskaper. Vidare ingår en laddare, som är tejpad, se bild. Denna laddar dock precis som den ska!

Tänkte mig ett startbud på 2 500 kronor. Buda på i kommentarerna eller dra iväg ett PM!

Betalning sker helst via Swish. Datorn kan skickas, men då står köparen för fraktkostnaden.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit