Bilder på ditt senaste inköp (2017)

Permalänk
Skrivet av Krass:

Fracal Deisgn Nano S - I White
Nu väntar jag bara på att Gigabyte eller ASRock ska släppa sitt mITX mobo till Ryzen så jag kan köpa resten av delarna och bygga ihop

http://i.imgur.com/UXSyaPU.jpg

från ebay eller direkt från fractal? letar själv efter ett vitt nano.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Father ted:

från ebay eller direkt från fractal? letar själv efter ett vitt nano.

Amazon Japan
Lät http://buyee.jp sköta frakten. Verkar som om jag slapp svensk moms och tullavgift.

Hade säkert gått och lösa billigare men var skönt att slippa Google translate av japanska.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Från trådstarten:

Citat:

Bilderna ska vara egentagna (inga produktbilder).

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

lite lego byggsatser

Väntat länge då dom varit dyra nu kommit över allt för under 2500

http://imgur.com/a/R6yrC

Visa signatur

N.A

Permalänk

@engis: Riktigt fina Lego-modeller, nu väntar vi bara på att få de de ihop byggda

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem

Ny lägenhet och nytt kontor så fick bli lite nya grejor.

Cisco 892FSP som jag hitta för ett bra pris på tradera.
Mycket nöjd!

Va dags för ett nytt tangentbord. Pok3r RGB

Blev ett nytt skrivbord också. IKEA BEKANT och en billig led-slinga från ICA.
Blev ändå helt okej.

Har några nya keycaps på ingång och en musmatta som täcker större delen av skrivbordet.

Nästa inköp blir 2 till skärmar och ett stativ för alla tre.

Och ja, kaktusen bor i en espressokopp. Hitta ingen vettig kruka

Permalänk
Snusfri

Damp ner i brevlådan idag Kommer att nog att bli en trevlig uppgradering från E2140

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Lackspruta ifrån biltema för 199kr samt färg ifrån billackering.eu.

Bjuder på en bild på resultatet oxå!

Permalänk
Musikälskare

En till kniv till samlingen

Andre de Villiers Trailboss V-Mill

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Passade på när Webhallen hade bra pris (10:- styck inkl pant)

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sjoooberg:

Uppgradering inför studier. Var riktigt taggad på att bygga ihop idag. Paketet med chassit och med processorn kom från samma butik, båda hamnade i Härryda igår, varav Chassit skickade man sedan upp till Örebro som inte ens är i närheten av där jag bor? Förstår inte logiken, så jag inväntar fortfarande chassit. Blir galen på PostNord.

Sådär, färdigbyggt och klart! Försökte mig på en snygg kabeldragning också. Vred även på fläkten så att AMD logotypen är överst istället för vänster eller höger.

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • 7900 XT •

Permalänk
Medlem
Skrivet av 220volt:

http://i.imgur.com/o9zw2aC.jpg
Passade på när Webhallen hade bra pris (10:- styck inkl pant)

Tack för tipset! Köpte ett flak av den vanliga.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem

Köpte mig en ny radio. Min gamla VX-2E funkar ju bra fortfarande, men den är "bara" 1-1.5w beroende på band, så man når ju inte så jättelångt.

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem
Skrivet av ficklampa:

http://i.imgur.com/FtpU9JI.jpg

Köpte mig en ny radio. Min gamla VX-2E funkar ju bra fortfarande, men den är "bara" 1-1.5w beroende på band, så man når ju inte så jättelångt.

Leksak? Arbetsredskap?

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Medlem

Blev en ny TV till regniga sommarkvällar
Kalibrerad och klar, synd bara Netflix har dåligt utbud av 4K-material.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

http://i.imgur.com/zrxHi2r.jpg

Blev en ny TV till regniga sommarkvällar
Kalibrerad och klar, synd bara Netflix har dåligt utbud av 4K-material.

Vad är det för modell, märke och film som spelas på tvn!? Kom igen, du kan ju inte utlämna alla detaljer i ett sweclockers-forum!

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

Vad är det för modell, märke och film som spelas på tvn!? Kom igen, du kan ju inte utlämna alla detaljer i ett sweclockers-forum!

LG 65SJ810V

Crouching Tiger, Hidden Dragon: Sword of Destiny 

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

LG 65SJ810V

Crouching Tiger, Hidden Dragon: Sword of Destiny 

Ser ut att vara en bra tv.
Som självutnämnt filmorakel tänkte jag påpeka att det inte alls stämde - då jag inte kände igen scenen. Men det visade sig att det var en uppföljare som helt hade gått mig förbi!

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Oled inköp: Sony A1E 55"

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem

GoPro Hero5 Black med blandade tillbehör.

Visa signatur

🖥 i9-13900K | RTX 4090 | Asus ROG Strix Z790-F GAMING | G.Skill 32GB | Seasonic 850W | Acer Predator X34S

Permalänk
Medlem

Eftersom jag inte brutit några ben på ett tag nu kände jag att det var dags för en ny hobby, så jag köpte mig en longboard, närmare bestämt en BoardUp V3, som dessutom är ihopfällbar.

Sjukt smidig hitintills, återstår att se hur det går att åka till jobbet imorgon. Går på semester efter imorgon, så ska bli intressant att se om den får spenderas i gips eller om jag lyckas lära mig, haha.

Visa signatur

"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."

Permalänk
Medlem

Behövde en smidig laptop för slösurf och studerande. Valet stod mellan denna och asus Zenbook. Fick bli en Lenovo Ideapad 710s efter att ha klämt på båda i butik. Zenbooken kändes plastig i jämförelse med 710s och hade sämre tangentbord.

Specs: Kaby lake i5 7200u (2c4t), 8GB ram, 256GB m.2 ssd, 13.3¨ 1080p ips-panel, 2x usb 3.0, sd-kortläsare, micro-hdmi, hörlursutgång/mikrofoningång.

Stilig förpackning.

Gillar de tunna skärmkanterna.

Bakgrundsbelyst tangentbord

Pluspoäng för smidig laddare.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Canon EF 70-200mm F4 IS

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krabbtumme:

http://i.imgur.com/LC27oes.jpg

http://i.imgur.com/b2SP8Mb.jpg

http://i.imgur.com/uNxYoRF.jpg

Eftersom jag inte brutit några ben på ett tag nu kände jag att det var dags för en ny hobby, så jag köpte mig en longboard, närmare bestämt en BoardUp V3, som dessutom är ihopfällbar.

Sjukt smidig hitintills, återstår att se hur det går att åka till jobbet imorgon. Går på semester efter imorgon, så ska bli intressant att se om den får spenderas i gips eller om jag lyckas lära mig, haha.

Fantastiskt smidigt sett att ta sig fram på!
Sjukt läskigt dock när man får upp lite fart och inte riktigt vet hur man ska stanna

Har ännu inte brutit något men gjort några sköna vurpor.
Skulle på en arbetsintervju för några år sedan, aldrig varit på det stället där kontoret låg. Åkte nerför en backe och ser att det är en järnvägsövergång nedanför, tänker att det ska inte vara några problem, man har ju åkt över spår tidigare, bara att skifta tyngdpunkten lite. Men i det här fallet var det ett spår som delade sig så det var spår tamefan överallt. Tar tvärstopp och jag flyger som stålmannen och landar på axeln och skrapar upp axel, ansikte och händer

Kom in på intervjun sen helt blodig.. Behöver jag säga att jag inte fick det jobbet

Men i övrigt! Sjukt bra sätt att ta sig fram

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Nu dök impulsköpet upp och de ska bli otroligt kul o testa detta!

Permalänk
Medlem

En ny mus, då min gamla sa upp sig från jobbet

Och en surfplatta (Kostnad: 1490:- 900:- rabatt)

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Nu är det äntligen semester!
Så fick bli att köpa lite smått och gott på bolaget.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Jockee86:

Nu dök impulsköpet upp och de ska bli otroligt kul o testa detta!
http://i.imgur.com/w9rimVu.jpg

Vad jag önskar att min hade levererats idag. Ser ut som det blir nästa vecka ändå.

Hoppas du har kul med din!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ågren:

Leksak? Arbetsredskap?

"Leksak" I guess. Amatörradio för att kommunicera.

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem

@anon5930: Enligt ups skulle min komma på måndag men de blev en glad överraskning när dom ringde idag o ville leverera Har bara hunnit testa lite än så länge och jag är väldigt nöjd! Har inte provat nåt liknande förut och fick nästan lite gåshud under de första demot som startade efter setupen Nu ska de spelas!