Permalänk
Avstängd

Arctis 7 headset värd?

Tjena! Jag har nu bestämt mig att skaffa ett headset. Hade en Steelseries Siberia 800 som jag blev väldigt besviken på. När jag första gången testade det älskade jag det, när jag testade på datorn var ljudet hackigt dåligt det gick knappt att spela cs. Men att skaffa ett headset med en sladd, det gillade jag inte! (BORTSKÄMDDD!) Men det känns så skönt utan en sladd😝! Aja kalla mig bortskämd, när jag kollade på trådlösa headset så var den första som smickrade mig Arctis 7. Den såg så bra ut. När jag testade headset så var den den enda jag faktist gillade mycket, förutom Razer Thresh som var till consol.

Nu till det jag behöver hjälp med! (Speciellt med dem som äger detta headset) Är micken tyst? Sköna efter långt tid? Värd priset? Hur långt räcker batteriet? Strulig att ta med som Siberia 800? Det var allt.
Mvh

Permalänk
Entusiast
Skrivet av JoshuaGron:

Tjena! Jag har nu bestämt mig att skaffa ett headset. Hade en Steelseries Siberia 800 som jag blev väldigt besviken på. När jag första gången testade det älskade jag det, när jag testade på datorn var ljudet hackigt dåligt det gick knappt att spela cs. Men att skaffa ett headset med en sladd, det gillade jag inte! (BORTSKÄMDDD!) Men det känns så skönt utan en sladd😝! Aja kalla mig bortskämd, när jag kollade på trådlösa headset så var den första som smickrade mig Arctis 7. Den såg så bra ut. När jag testade headset så var den den enda jag faktist gillade mycket, förutom Razer Thresh som var till consol.

Nu till det jag behöver hjälp med! (Speciellt med dem som äger detta headset) Är micken tyst? Sköna efter långt tid? Värd priset? Hur långt räcker batteriet? Strulig att ta med som Siberia 800? Det var allt.
Mvh

På Elgiganten säljs Logitech G930 för 799 kr.

https://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/pc-gaming...

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MrAdde:

Logitech håller jag mig borta ifrån! Ni behöver inte fråga varför.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av JoshuaGron:

Tjena! Jag har nu bestämt mig att skaffa ett headset. Hade en Steelseries Siberia 800 som jag blev väldigt besviken på. När jag första gången testade det älskade jag det, när jag testade på datorn var ljudet hackigt dåligt det gick knappt att spela cs. Men att skaffa ett headset med en sladd, det gillade jag inte! (BORTSKÄMDDD!) Men det känns så skönt utan en sladd😝! Aja kalla mig bortskämd, när jag kollade på trådlösa headset så var den första som smickrade mig Arctis 7. Den såg så bra ut. När jag testade headset så var den den enda jag faktist gillade mycket, förutom Razer Thresh som var till consol.

Nu till det jag behöver hjälp med! (Speciellt med dem som äger detta headset) Är micken tyst? Sköna efter långt tid? Värd priset? Hur långt räcker batteriet? Strulig att ta med som Siberia 800? Det var allt.
Mvh

Jag har arctis 3 och 5, underbara vet tyvärr inget om batteritiden.

Visa signatur

Moderkort: MSI MPG X570 Gaming plus CPU: Ryzen 7 5700X3D
RAM: Crucial Ballistix 16GB DDR4 3600 MHz Kylning: Noctua NH-D15 chromax.black Lagring: 4 x Samsung 840 Pro 500GB
Grafikkort :Sapphire Radeon™ RX 6950 XT PURE NITRO+ Nätaggregat: EVGA SuperNOVA 750 G2
Chassi: Fractal Design Define Vision S2 Blackout Monitor: HP OMEN 27 & Acer XF270HUC
Tangentbord: Corsair Gaming Strafe RGB MX SILENT Mus: SteelSeries Rival 700

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad*
/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...