Wolfenstein II: The New Colossus avtäcks – släpps 27 oktober

Permalänk
Melding Plague

Wolfenstein II: The New Colossus avtäcks – släpps 27 oktober

Wolfenstein: The New Order får en uppföljare senare i år i form av Wolfenstein II: The New Colossus, vilket precis som föregångare utvecklas av svenska Machinegames.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Undrar om de kör samma motor som DOOM nu? seer iaf kul ut.

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Jamen det var väl på tiden med ett nytt Wolfenstein!

Permalänk
Livsnjutare 😎

Jag kommer köpa!

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Åh fy fan vad kul och bra det ser ut!

Visa signatur

Ryzen 5600X | Asus B550-F Gaming | 32GB G.Skill Trident Z 3600mhz | Powercolor 6800 XT | Seasonic Prime TX 850W

Athlon 64, du har alltid en plats i mitt hjärta. <3

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Jag kommer köpa!

Jag också!!!

Visa signatur

FD define r4 vitt// ASUS ROG Strix B550-F Gaming (Wi-Fi) II + Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Vengeance RGB RT Svart// Ryzen 7 5700X 3.4 GHz + Corsair iCUE H100i RGB PRO XT// Sapphire RX5600XT Pulse// AOC 27G2UG4 IPS 144Hz// Win11 på wd_black sn850x 1tb// Corsair RM750x// MATTA: SWECLOCKERS 90cm// Corsair Dark Core RGB PRO Wireless // Google pixel 8 Pro// HyperX Cloud II

Permalänk
Medlem

Dom har verkligen förbättrat grafiken i Fallout 5

Permalänk
Inaktiv

Drömmer tillbaka till betan av Return to Castle Wolfenstein runt 2001, man fick en chock av hur grymt teamplay kunde vara i ett fps spel. Det var framförallt strandinvationen som man spelade i betan och jag minns detaljer som eldkastaren kunde springa lika fort.

Hur många som helst köpa spelet utan att en testa och se om det fanns singelplayer på skivorna. Av något mystisk anledning släppte de Wolfeinstein ET gratis 2003 som var ännu bättre, Wolfenstein 2009 multiplayer del var heller ej fel, men sedan gick det utför..
Och vad är detta för crap undrar jag? Och vem köper Wolfenstein för singelplayer?
Det är säkert spelbart men det är som att släppa nya Battlefield 6 och sedan slopa multiplayer, för typ ingen spelar väl den ändå i detta spel?

Permalänk
Medlem

F*ck it. Det blir förhandsbokning. Hoppas att det kommer någon smaskig edition med något häftigt (ej digital).

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem

En rätt ny intervju med Creative Director Jens från MachineGames.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneone:

Undrar om de kör samma motor som DOOM nu? seer iaf kul ut.

Det är modifierad idtech 6 nu, liknande Doom. Spelet är enbart single player. Det har en bana där all strid är från en rullstol!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Electrix:

F*ck it. Det blir förhandsbokning. Hoppas att det kommer någon smaskig edition med något häftigt (ej digital).

Skickades från m.sweclockers.com

http://www.gamereactor.se/nyheter/485983/Wolfenstein+II+The+N...

https://store.bethsoft.com/books-and-other-media/video-games/...

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon159643:

Drömmer tillbaka till betan av Return to Castle Wolfenstein runt 2001, man fick en chock av hur grymt teamplay kunde vara i ett fps spel. Det var framförallt strandinvationen som man spelade i betan och jag minns detaljer som eldkastaren kunde springa lika fort.

Hur många som helst köpa spelet utan att en testa och se om det fanns singelplayer på skivorna. Av något mystisk anledning släppte de Wolfeinstein ET gratis 2003 som var ännu bättre, Wolfenstein 2009 multiplayer del var heller ej fel, men sedan gick det utför..
Och vad är detta för crap undrar jag? Och vem köper Wolfenstein för singelplayer?
Det är säkert spelbart men det är som att släppa nya Battlefield 6 och sedan slopa multiplayer, för typ ingen spelar väl den ändå i detta spel?

Wolfeinstein ET var skitkul.

Jag spelar gärna detta spelet för singelplayer. Jag och ett antal tusen till

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk

NewOrder och The Old blood var 10/10 detta är defenetivt ett köp och en dag ledig från jobbet.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Wow!!!!
Snacka om bra nyhet!!!!
Givet köp här redan!!!!!!!!

Visa signatur

Chassi.Corsair Obsidian 750 D.Moderkort Asus Maximus XI Hero Processor Intel I7 8700K Med kylare Fractal design Celsius S36.Grafikkort MSI Gaming X trio 2080.SSD.1 Samsung 850 Pro 256 GB.SSD.2 Samsung 840 Evo 500 GB till spel.Nätagg Evga 850 G2.Minne 16 gb corsair vengeance 3200 mhtz.Skärm. Asus PG278QR.
2×596 gb.Mekaniska hårddiskar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Fucking Bananas

^ är hur announcer beskrev det på E3. Jag håller med, ser intressant ut.

Permalänk
Medlem

Ser lovande ut! Gillade verkligen förra spelet så, lär bli ett köp detta också!

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem

Med tanke på hur bra föregångaren var så är jag riktigt hypad.
Jävlar vad dyr Oktober månad kommer bli med all spelsläpp.

Visa signatur

R7 7800X3D | 4070Ti | 32GB DDR5 6000mhz | 1TB SSD | 1TB M.2

Permalänk
Skrivet av Buio:

Det är modifierad idtech 6 nu, liknande Doom. Spelet är enbart single player. Det har en bana där all strid är från en rullstol!

Haha. Visst satt man i en rullstol genom hela Wolfenstein 3d?

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Garderoben:

NewOrder och The Old blood var 10/10 detta är defenetivt ett köp och en dag ledig från jobbet.

Kunde inte sagt det bättre själv

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Såg ju grymt bra ut!

Visa signatur

GPU 2080Ti Moderkort ROG Crosshair VIII Formula x570
CPU 5900x Minne Corsair 32GB 3600Mhz Nätagg Corsair AX 1200i
Chassi Lian-Li PC-O7S
Skärm C49RG9x 120Hz Hårddisk Corsair MP600 Kylning husradiator, EK Blocks

Permalänk

Så många timmar spenderad på Wolfenstein 1 Detta blir givet köp.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X /Radeon RX 6950XT / Gigabyte X570 AORUS ULTRA / 32gb Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz /, EVGA Supernova G2 850W PSU/ Lian-li O11 Dynamic /M.2 Samsung 950pro,WD BLACK SN750 /EKWB Watercooling 240+120mm radiator /Corsair Hydro X Series XC7 RGB / Corsair K70 RGB / Phillips 27" G-sync + 2st 27" AOC .

Permalänk
Medlem

Old Blood hade jag någon slags märklig hatkärlek till. Massa smågrejer jag störde mig på, men av något skäl var det ändå jäkligt kul.

Det här blir ett givet köp.

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Medlem

Instabuy

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buio:

Det har en bana där all strid är från en rullstol!

Snacka om passande symbolik för hur spelserien utvecklats.

Permalänk
Medlem

ser ut att vara en av dom mest lovande spelen på årets e3, köper den direkt för förra var GULD

Permalänk
Medlem

Under tiden så kan lite Wolfenstein 1D avnjutas

Permalänk
Medlem

Älskar cinematicen. Bar-scenen får mig att tänka på inglorious basterds när engelsmännen spelar kort med tyskarna.

Permalänk
Hedersmedlem

Kommer stirra med blanka ögon genom hela bokningsprocessen, utan att blinka, men med lätt darrande fingrar.

Äntligen!

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Avstängd

VR-STÖD PLEEEEEEEEEEASE

Visa signatur