Dads Army rekryterar [BATTLEFIELD 5][WoT][CSGO][SQUAD] spelare för moget socialt publikt spelande samt E-sport!

Permalänk
Medlem

@Fulgano: Du har fått PM

Visa signatur

q9550@3,4Ghz, GTX275, 4GB DDR2 Corsair XMS2//HTPC AmdX2 4600+ passivt kyld med scythe ninja mini, Antec NSK 2480

Fractal design arc midi r2// core i7 4770k@ 4,4ghz :)
// corsair h100i // corsair hx 850m// asus maximus VI hero//
Corsair vengeance pro 2400mhz// intel ssd 335 180gb// gigabyte gtx 780 OC@1200mhz Core//win 8.1

Permalänk
Medlem

#ÅlderEtc
Tjenare! Är en 24-årig (25 om en månad) MSc-student i ekonomi, bor och pluggar i Stockholm. Har lirat i princip alla BF-spelen sen BF1942, och eftersom att det blev en hel del Project Reality då det begav sig så är jag nu sugen på att lira Squad, gärna i en klanmiljö för mer effektivt lagarbete.
#Spelar
Andra MP-spel förutom Squad jag lirar annars är Warthunder, Insurgency, BF4, CS:GO, CIV5, M&B:NW, EUIV, HoI4, ArmA III och PZ. Har generellt inga preferenser på klasser etc.
#HurOfta
Kan lira relativt ofta (flera kvällar i veckan) pga. att jag är student, så länge jag inte har en tenta eller inlämning runt hörnet.
# Varför
Sugen på att joina upp pga. att ni verkar vara ett uppstyrt gäng med bra förutsättningar för roligt teamwork-baserat gameplay.
#MittBidrag
Kan bidra som en bra lagspelare, och kan förhoppningsvis också bidra till en go' stämning!

Visa signatur

Ryzen 2600X, RTX 3080

Permalänk
Medlem
Skrivet av TR65:

#ÅlderEtc
Tjenare! Är en 24-årig (25 om en månad) MSc-student i ekonomi, bor och pluggar i Stockholm. Har lirat i princip alla BF-spelen sen BF1942, och eftersom att det blev en hel del Project Reality då det begav sig så är jag nu sugen på att lira Squad, gärna i en klanmiljö för mer effektivt lagarbete.
#Spelar
Andra MP-spel förutom Squad jag lirar annars är Warthunder, Insurgency, BF4, CS:GO, CIV5, M&B:NW, EUIV, HoI4, ArmA III och PZ. Har generellt inga preferenser på klasser etc.
#HurOfta
Kan lira relativt ofta (flera kvällar i veckan) pga. att jag är student, så länge jag inte har en tenta eller inlämning runt hörnet.
# Varför
Sugen på att joina upp pga. att ni verkar vara ett uppstyrt gäng med bra förutsättningar för roligt teamwork-baserat gameplay.
#MittBidrag
Kan bidra som en bra lagspelare, och kan förhoppningsvis också bidra till en go' stämning!

Du har fått PM!

Visa signatur

q9550@3,4Ghz, GTX275, 4GB DDR2 Corsair XMS2//HTPC AmdX2 4600+ passivt kyld med scythe ninja mini, Antec NSK 2480

Fractal design arc midi r2// core i7 4770k@ 4,4ghz :)
// corsair h100i // corsair hx 850m// asus maximus VI hero//
Corsair vengeance pro 2400mhz// intel ssd 335 180gb// gigabyte gtx 780 OC@1200mhz Core//win 8.1

Permalänk
Medlem

Spel sällskap

tjena jag är sugen på att lira arma3/battelfield 4. Jag har 3400h på cs 1.6 över 1000 timmar på arma 3 i bf vet jag inte 3-400 kanske. så har rätt bra spelförståelse och kan/gillar fps 29år skriv

Visa signatur

Fractal Design Define R5 , I7 4790K@4800mhz ,Corsair vengeance 2400Mhz@2600 CL 11 16GB ,Cooler master V850 , Fury X ,MSI Z97 Gaming 9 AC , Samsung 840 Evo 500GB +1tb hdd , Corsair H100i.
Asus vn247h

Permalänk
Medlem

#Ålder och social status/bakgrund/ort/bor
27årig larmtekniker från Västerås som precis har fått tbx intresset för att försöka komma in i gaming igen.
#Spelar helst som vilka klasser samt RANK:
har spelat BF ända sen Codename Eagle (va 11 på den tiden så kanske inte räknas ^^) men har vart olika från spel till spel med vad för klass jag spelat men när jag spelade som mest BF4 så var det marksman/LMG som jag föredrog, just nu är det mer åt LMG hållet.

sen utöver det så har jag som många andra vart fast i wow under många år men även innan var det CS och tonvis med HL moddar samt såklart CoD sen dag ett!

har inga direkt ranks då ända spelet jag har spelat riktigt seriöst i var under två av alla dom åren jag lirade WoW.

# Hur ofta du spelar kan /spela per vecka?
varannan vecka så är det så gott som varje dag efter jobbet, varannan vecka någon/några timmar per kväll (barn varannan vecka)

# Varför vill du joina DADS army?
råkade av misstag ramla in i tråden och lät direkt som något som kan va en grupp jag kan trivas i efter att precis börjat lira lite WoT med några här på Swec. Samt saknar lite grupp komunitin sen WoW tiden.

#Vad kan du bidra med för Dads army?
Bra fråga ärligt talat, allt beror helt på hur pass mycket jag får upp intresset igen för spelandet (har legat så gott som på is i några år då jag bara spelat solo)

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem

Ni båda fått PM! Ursäkta sena svaret. Semestertider ju

Visa signatur

q9550@3,4Ghz, GTX275, 4GB DDR2 Corsair XMS2//HTPC AmdX2 4600+ passivt kyld med scythe ninja mini, Antec NSK 2480

Fractal design arc midi r2// core i7 4770k@ 4,4ghz :)
// corsair h100i // corsair hx 850m// asus maximus VI hero//
Corsair vengeance pro 2400mhz// intel ssd 335 180gb// gigabyte gtx 780 OC@1200mhz Core//win 8.1

Permalänk
Medlem

Uppdatering: Vi söker mogna spelare som vill spela Battlefield 1 med oss

Visa signatur

q9550@3,4Ghz, GTX275, 4GB DDR2 Corsair XMS2//HTPC AmdX2 4600+ passivt kyld med scythe ninja mini, Antec NSK 2480

Fractal design arc midi r2// core i7 4770k@ 4,4ghz :)
// corsair h100i // corsair hx 850m// asus maximus VI hero//
Corsair vengeance pro 2400mhz// intel ssd 335 180gb// gigabyte gtx 780 OC@1200mhz Core//win 8.1

Permalänk
Medlem

Tja, låter riktigt kul. Jag vet inte hur intresserad jag är att spela tävlingsmässigt men det vore trevligt att få lite svenskar att spela med igen, då alla vänner tappat intresset. Går det bra att gå med som "casual" (även om jag spelar rätt mycket)?

Battlefield 1 har verkligen fått upp intresset för serien igen.

Permalänk
Medlem

@Logixx:

Vi spelar mest socialt och casual.
Ibland i liga så det låter som det kommer passa perfekt!

Visa signatur

q9550@3,4Ghz, GTX275, 4GB DDR2 Corsair XMS2//HTPC AmdX2 4600+ passivt kyld med scythe ninja mini, Antec NSK 2480

Fractal design arc midi r2// core i7 4770k@ 4,4ghz :)
// corsair h100i // corsair hx 850m// asus maximus VI hero//
Corsair vengeance pro 2400mhz// intel ssd 335 180gb// gigabyte gtx 780 OC@1200mhz Core//win 8.1

Permalänk
Medlem

@Asteroid:

Kul!

Jag la in en ansökan på er hemsida nu.

Permalänk
Medlem

Hej,

Jag är väldigt intresserad över att gå med er klan för att spela BF1 och andra dylika FPS-spel.

#Ålder och social status/bakgrund/ort/bor
- 26 år gammal, jobbar på ett bemanningsföretag, kommer från och bor i Stockholm.

#Spelar helst som vilka klasser samt RANK:
- Jag spelar helst som Medic eller Scout.

# Hur ofta du spelar kan /spela per vecka?
- Jag kan nog spela 1-2 kvällar i veckan - jag vill nog helst spela rätt casual med likasinnade för att ha kul.

# Varför vill du joina DADS army?
- Jag vill joina DADS army för att det verkar som en vettig sammanhållning av människor som spelar för att ha kul!

#Vad kan du bidra med för Dads army?
- Ett gott humör! Skämt åsido så är jag oftast en rätt bra teamplayer och vill gärna spela med likasinnade som sagt.

Mvh
Kronokel

Permalänk
Medlem

Hej!

2-barnspappa tillika idog Battlefield-spelare är sugen på att dra ut i krig igen! Skulle gärna spela spelet socialt och avslappnat, då jag oftast har lite begränsat med tid. Men efter läggdags vid 21 så brukare det öppna upp sig lite.

Märkte igår, när jag fick spelet, att det går lite trögt på min speldator (se spec i min sign). Får planera en uppgradering, till jul kanske?

Jag föredrar att spela som någon sorts supportklass och vara ett stöd till de som går i bräschen. Om inte min squad gör framsteg så gör inte jag några framsteg, anser jag. Kul med en svensk mogen (?) klan!

Mvh Patrik (Thunderbird)

Visa signatur

Spel: Intel i5 9600K@4,8GHz | Hydro H100i Pro | 32GB Vengeance RGB Pro 3000MHz | Z390 Gaming X | HX750 | GTX1060 6GB | MSI Optix G273QF | Corsair Obsidian 500D RGB | EVO 970 Pro 500GB + EVO 980 1TB
Barnens: Intel i7 920 | 16GB Corsair | GA-X58A-UD7 | HX520 | GTX460 SLI | P182 | EVO 840 256GB

Permalänk
Medlem

Ni har fått PM!

Visa signatur

q9550@3,4Ghz, GTX275, 4GB DDR2 Corsair XMS2//HTPC AmdX2 4600+ passivt kyld med scythe ninja mini, Antec NSK 2480

Fractal design arc midi r2// core i7 4770k@ 4,4ghz :)
// corsair h100i // corsair hx 850m// asus maximus VI hero//
Corsair vengeance pro 2400mhz// intel ssd 335 180gb// gigabyte gtx 780 OC@1200mhz Core//win 8.1

Permalänk
Medlem

Hej,

#Ålder och social status/bakgrund/ort/bor
22 år, jobbar som teknikkonsult. Bor i Örebro.

#Spelar helst som vilka klasser samt RANK:
Spelar helst CS:GO eller ARMA 3. Ligger just nu som DMG då jag tappat rank. Ligger normalt runt LE/LEM. Blir säkert ett köp av BF1 ganska snart.

# Hur ofta du spelar kan /spela per vecka?
Runt 3 kvällar i veckan.

# Varför vill du joina DADS army?
Jag vill gå med i DADS army då jag vill ha vettigt folk att spela med. Just nu spelar jag mest själv, vilket inte alltid blir så roligt.

#Vad kan du bidra med för Dads army?
Har alltid ett gott humör som jag gärna delar med mig av. Gillar att spela i lag och att samarbeta.

Visa signatur

Intel Core i5 4670K | Noctua NH-D14 | MSI Z87 G-45 Gaming | Kingston 1600mhz 4x4gb | Asus Turbo 1060 6Gb | Samsung 840 Evo 250gb | Intel 520 Series 240gb | Western Digital caviar black 1Tb | Fractal Design Define R4 Black Pearl | Corsair 750HX | Win 10 64bit | Philips 273E 1920x1080 | Logitech G900 | Razer Blackwidow | Sennheiser PC360 G4me | Samsung Galaxt S9+ |

Permalänk
Medlem

Tjo!

#Ålder och social status/bakgrund/ort/bor
28årig innesäljare som bor i en villa i Karlstad med sambo och 2 barn.

#Spelar helst som vilka klasser samt RANK:
Spelar just nu BF1 oftast som medic eller support.

# Hur ofta du spelar kan /spela per vecka?
Nästan alla kvällar efter kl 19 (När barnen sover)

# Varför vill du joina DADS army?
Då jag är trött på att springa runt i bf1 själv utan att ha något gött gubbsnack i öronen.
Och alla bf spel blir alltid lite roligare om man har någon att spela med.

#Vad kan du bidra med för Dads army?
Gött humör och ibland lite överseriöst taktiksnack för den som vill köra med sånt

Ha det!

Visa signatur

| Asus TUF Gaming X570-Plus| Ryzen 5 3600X 4,4Ghz | 16Gb Corsair | Asus RTX 2070 ROG OC | Kingston SSD | Corsair CX550W | Phanteks Eclipse P400S |

Permalänk
Medlem

#Ålder och social status/bakgrund/ort/bor
30 år och sambo. Doktorerar i Göteborg där jag också bor.

#Spelar helst som vilka klasser samt RANK:
Spelar BF1, helst medic just nu men har även kört en del scout. BF1 är det första online-fps jag kört så jag är ärligt talat inte särskilt duktig - men jag är öppen för kritik och vill gärna bli bättre.

# Hur ofta du spelar kan /spela per vecka?
1-2 ggr per vecka, ibland mer ibland mindre, beror på hur mycket jag har att göra på jobbet.

# Varför vill du joina DADS army?
Jag har märkt att samarbete i squads är det som gör BF1 roligt och ni verkar ha en attityd och ambitionsnivå som passar mig. Att bara planlöst springa runt och panga är i längden inte alls samma sak.

#Vad kan du bidra med för Dads army?
Med mig får ni en målfokuserad spelare som gärna spelar för gruppen lika mycket som för mig själv.

Permalänk
Avstängd

#Ålder och social status/bakgrund/ort/bor
30+ Stockholm

#Spelar helst som vilka klasser samt RANK:
Spelar BF1, Arma III, i BF så har det mest blivit Assault och Sniper.

# Hur ofta du spelar kan /spela per vecka?
Kan spela många kvällar per vecka, då man är lite äldre nu så trivs man mer på hemmaplan, hatar att sitta och titta på TV så det blir spel istället.

# Varför vill du joina DADS army?
Vill ha folk att spela med i Battlefield då det har blivit lite enformigt att spela ensam.

#Vad kan du bidra med för Dads army?
Engagemang, teamwork, lojal och frequent spelare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vimes:

#Ålder och social status/bakgrund/ort/bor
30+ Stockholm

#Spelar helst som vilka klasser samt RANK:
Spelar BF1, Arma III, i BF så har det mest blivit Assault och Sniper.

# Hur ofta du spelar kan /spela per vecka?
Kan spela många kvällar per vecka, då man är lite äldre nu så trivs man mer på hemmaplan, hatar att sitta och titta på TV så det blir spel istället.

# Varför vill du joina DADS army?
Vill ha folk att spela med i Battlefield då det har blivit lite enformigt att spela ensam.

#Vad kan du bidra med för Dads army?
Engagemang, teamwork, lojal och frequent spelare.

Du har fått PM!

Visa signatur

q9550@3,4Ghz, GTX275, 4GB DDR2 Corsair XMS2//HTPC AmdX2 4600+ passivt kyld med scythe ninja mini, Antec NSK 2480

Fractal design arc midi r2// core i7 4770k@ 4,4ghz :)
// corsair h100i // corsair hx 850m// asus maximus VI hero//
Corsair vengeance pro 2400mhz// intel ssd 335 180gb// gigabyte gtx 780 OC@1200mhz Core//win 8.1

Permalänk
Medlem

Buffar upp denna tråden då vi (jag) gärna ser lite mer action i vår BF-del av klanen! Då många tidigare BF-rävar har fastnat i ARK/Conan Exile/Arma träsket så har vi sett vår kanal på TS innehålla färre och färre personer varje kväll.. vi är en stabil kärna som spelar (nästan) varje kväll, vi spelar mestadels Conquest, strävar alltid efter att vinna varje round, vi har en "hyfsat hög" medelålder och vi gnäller inte på andra när det inte går bra.. svärord går dock bra att skrika!

Så är du i mogen ålder, spelar för att ha kul, använder TS och vill panga lite BF på kvällarna så fyll i en ansökan här i tråden!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Då passar jag på att uppdatera min ansökan, som inte blivit besvarad än. Har spelat en hel del sedan dess.

#Ålder och social status/bakgrund/ort/bor
31 år och sambo. Doktorerar i Göteborg där jag också bor.

#Spelar helst som vilka klasser samt RANK:
Spelar BF1 och är just nu rank 62. Kör mest support, och lite scout.

# Hur ofta du spelar kan /spela per vecka?
1-2 ggr per vecka, ibland mer ibland mindre, beror på hur mycket jag har att göra på jobbet.

# Varför vill du joina DADS army?
Jag har märkt att samarbete i squads är det som gör BF1 roligt och ni verkar ha en attityd och ambitionsnivå som passar mig. Att bara planlöst springa runt och panga är i längden inte alls samma sak.

#Vad kan du bidra med för Dads army?
Med mig får ni en en engagerad spelare som gärna vill lära sig mer.

Permalänk
Medlem

@ylledjur: Du har fått PM!

Visa signatur

q9550@3,4Ghz, GTX275, 4GB DDR2 Corsair XMS2//HTPC AmdX2 4600+ passivt kyld med scythe ninja mini, Antec NSK 2480

Fractal design arc midi r2// core i7 4770k@ 4,4ghz :)
// corsair h100i // corsair hx 850m// asus maximus VI hero//
Corsair vengeance pro 2400mhz// intel ssd 335 180gb// gigabyte gtx 780 OC@1200mhz Core//win 8.1

Permalänk
Medlem

#Ålder och social status/bakgrund/ort/bor
27 år gammal, bor i Uppsala med sambo men jobbar i Stockholm som marknadsanalytiker på ett större företag.

#Spelar helst som vilka klasser samt RANK:
Spelar mest som Support el. medic. Är rank 40.

# Hur ofta du spelar kan /spela per vecka?
Några vardagskvällar i veckan runt kl 20-24 samt helger.

# Varför vill du joina DADS army?
Lirade BF1942 i SaltkrÅkan när det begav sig, nickade Båtsman där, minns att vi mötte er några gånger eller iaf spelade ihop på servern. Ni verkar vara ett härligt gäng och mina polare spelar inte lika mycket längre.

Vill ha någon att lira BF1 med men även andra spel som Arma, Ark etc.

#Vad kan du bidra med för Dads army?
Mycket erfarenhet av klanspel och strategi från Saltkråkan-tiden då vi spelade BF1942 och BF2.

Ha det gött och hoppas vi hörs

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

God Kväll!

#Ålder och social status/bakgrund/ort/bor
36-årig elektriker som bor i Nacka med mina två ragdolls och sambo

#Spelar helst som vilka klasser samt RANK:
Spelar just nu BF1 oftast som Support eller Assault blygsam rank 8 i support och 4 i assault (38 övrigt) Men börjde för 1 vecka sedan

# Hur ofta du spelar kan /spela per vecka?
I princip varje dag men tränar även 6ggr i veckan (dock oftast direkt efter jobbet så hemma runt 6)

# Varför vill du joina DADS army?
Så fruktansvärt tråkigt att spela ensam, och så är jag översocial av mig

#Vad kan du bidra med för Dads army?
Glatt humör, massa ammunition och rökig whiskey men även tips om ni behöver fixa elen hemma

Permalänk
Medlem

Ni alla fått PM!

Visa signatur

q9550@3,4Ghz, GTX275, 4GB DDR2 Corsair XMS2//HTPC AmdX2 4600+ passivt kyld med scythe ninja mini, Antec NSK 2480

Fractal design arc midi r2// core i7 4770k@ 4,4ghz :)
// corsair h100i // corsair hx 850m// asus maximus VI hero//
Corsair vengeance pro 2400mhz// intel ssd 335 180gb// gigabyte gtx 780 OC@1200mhz Core//win 8.1

Permalänk
Medlem
Skrivet av VonCraft:

Grupper i DADS håller inte sina ord. VARING.

Jo så här var det.
När jag försökte göra en konto så blev jag bannad inom 45 min och dom skrev att jag har varit med på DADS förut men har ej varit med för.
sen kommer jag inte in mer och fatta 0 därför varnar jag er nu om ni har haft samma problem som jag,
försökte kontakta admin men det var en som svarade och skrev att jag har varit med för. Nej det har jag ej...

Därför varnar jag för dom DADS att dom bannar hur som helst.

Hej!
Går ej in i enskilda ärenden hos DADS så jag pratar om generella riktlinjer DADS har.

DADS har regler och riktlinjer för medlemskap precis som t.ex Sweclockers har.
Bryter man mot dessa regler riskerar man varning/uteslutning.

Reglerna gäller även om man ansökt tidigare.
Så då hjälper det inte att ansöka igen under annat konto.
Samtliga ansökningar även de som nekas finns kvar därav kan vi se om man tidigare ansökt och fått avslag.

Hoppas du fick svar på hur reglerna fungerar.

Lycka till!

Visa signatur

q9550@3,4Ghz, GTX275, 4GB DDR2 Corsair XMS2//HTPC AmdX2 4600+ passivt kyld med scythe ninja mini, Antec NSK 2480

Fractal design arc midi r2// core i7 4770k@ 4,4ghz :)
// corsair h100i // corsair hx 850m// asus maximus VI hero//
Corsair vengeance pro 2400mhz// intel ssd 335 180gb// gigabyte gtx 780 OC@1200mhz Core//win 8.1

Permalänk
Medlem

Snart hemma

#Ålder och social status/bakgrund/ort/bor
39, singel, Karlskrona, förvarsmaktsanställd
#Spelar helst som vilka klasser samt RANK:
Medic BF1 (Jag kommer ärligt inte ihåg vilken rank jag hade innan jag drog tillbaka till öken igen)
# Hur ofta du spelar kan /spela per vecka?
varje dag väl jag är hemma, oftast kvällstider/nätter
# Varför vill du joina DADS army?
Skönt att kunna spela med likasinnade och lite mer moget (Även om jag har totalt barnasinne kvar)
#Vad kan du bidra med för Dads army?
Sköna diskussioner över en wirre medans jag återupplivar er i BF1.

Take care!

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - ZOTAC 3080Ti AMP EXTREME HOLO - SAMSUNG 960 EVO 250GB - WD Blue SSD 1,5tb RAID - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 32GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: OnePlus 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Don_Tool:

#Ålder och social status/bakgrund/ort/bor
39, singel, Karlskrona, förvarsmaktsanställd
#Spelar helst som vilka klasser samt RANK:
Medic BF1 (Jag kommer ärligt inte ihåg vilken rank jag hade innan jag drog tillbaka till öken igen)
# Hur ofta du spelar kan /spela per vecka?
varje dag väl jag är hemma, oftast kvällstider/nätter
# Varför vill du joina DADS army?
Skönt att kunna spela med likasinnade och lite mer moget (Även om jag har totalt barnasinne kvar)
#Vad kan du bidra med för Dads army?
Sköna diskussioner över en wirre medans jag återupplivar er i BF1.

Take care!

@asteroid

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X, ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero, 32GB Corsair Vengeance LP 3200MHz, Gigabyte Radeon RX 5600 XT, Fractal Design Define C, Sesonic FOCUS PX 650W.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asteroid:

Hej!
Går ej in i enskilda ärenden hos DADS så jag pratar om generella riktlinjer DADS har.

DADS har regler och riktlinjer för medlemskap precis som t.ex Sweclockers har.
Bryter man mot dessa regler riskerar man varning/uteslutning.

Reglerna gäller även om man ansökt tidigare.
Så då hjälper det inte att ansöka igen under annat konto.
Samtliga ansökningar även de som nekas finns kvar därav kan vi se om man tidigare ansökt och fått avslag.

Hoppas du fick svar på hur reglerna fungerar.

Lycka till!

Vad snackar du om.
Har aldrig varit där i 2 gånger...
Sweclockers regler är mycket bättre en eran då.

försökte kontakta admin men det var en som svarade och skrev att jag har varit med för. Nej det har jag ej...

LÄS DET!!!!!!!!
Jag säger att ni är ej sämst. men ni kollar inte upp det vidare därför så varnar jag det...
DADS är inte så pålitlighet.

Visa signatur

ASUS PRIME Z390-A. Intel Core i9 9900K Överklockad 5,65 GHz 16MB.
Corsair 64GB (4x16GB) DDR4 4133MHz CL16 Överklockad.
1x MSI GT 1010 Stream acrd, 1x MSI GTX 1080 TI Överklockad.
1x SSD Samsung 500 GB Win 11, 2TB MVMSSD Spel. 850 Watt PSU Gold.

Permalänk
Medlem
Skrivet av VonCraft:

Vad snackar du om.
Har aldrig varit där i 2 gånger...
Sweclockers regler är mycket bättre en eran då.

försökte kontakta admin men det var en som svarade och skrev att jag har varit med för. Nej det har jag ej...

LÄS DET!!!!!!!!
Jag säger att ni är ej sämst. men ni kollar inte upp det vidare därför så varnar jag det...
DADS är inte så pålitlighet.

Skicka gärna PM om du har fler funderingar.
/asteroid

Visa signatur

q9550@3,4Ghz, GTX275, 4GB DDR2 Corsair XMS2//HTPC AmdX2 4600+ passivt kyld med scythe ninja mini, Antec NSK 2480

Fractal design arc midi r2// core i7 4770k@ 4,4ghz :)
// corsair h100i // corsair hx 850m// asus maximus VI hero//
Corsair vengeance pro 2400mhz// intel ssd 335 180gb// gigabyte gtx 780 OC@1200mhz Core//win 8.1

Permalänk

Hej!
Jag har alltid älskat BF-spelen. Vissa mer, vissa mindre. Jag erkänner att jag inte lirat BF1 särskilt mycket så jag är ingen supertalang. Men spelar mest för att det är kul.

#Ålder 35, bor i Jönköping
#Spelar helst som vilka klasser samt RANK: BF1 (Assault/Medic) och The Division
# Hur ofta du spelar kan /spela per vecka? Kan spela på kvällarna, samt helgerna
# Varför vill du joina DADS army? Verkar som skönt gäng med samma syn på datorspel: Att ha kul
#Vad kan du bidra med för Dads army? Vet inte, är jui itne pappa själv, men social och skjutglad är jag i alla fall
Mvh//Daniel

Visa signatur

WS: fractal Design Node 304 (kub) Nätagg: Corsair HX650 Moderkort: ASUS m-ITX CPU: Core i7 8700K, Noctua 12 RAM: 16Gb HDD: 1 TB Samsung 960 PRO SSD GPU: Asus 1080Ti SC MONITOR: 2xLenovo24", 1xASUS 27" 1x140mm insug, 1x120mm Noctua utblås OS: Win 10 Pro