Permalänk
Relik 📜

SweClockers på Birdie 27

Det pågår LAN i Uppsala! An(d)rika Birdie anordnas för 27:e gången, och som vanligt handlar det om allt från gaming till klassiska demos. Förutom det går även en moddtävling av stapeln där magnifika byggen får slåss på stora scenen.

SweClockers Frida Bergendal är på plats hela eventet, under torsdagen med Jacob och Emil som sidekicks. Givetvis kommer kamerorna gå varma. Häng med direkt i galleriet!

Besök galleriet här

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Avstängd

Lampor hör inte hemma i ett datorchassi.

Var är hoppborgen?

Permalänk
Medlem

Ser ut att vara ett gemytligt LAN. Kanske borde besöka någon gång.

Visa signatur

Desktop: MSI MPG X570 GAMING PLUS, AMD Ryzen 9 5950X, Be Quiet Dark Rock Pro 4, 32GB G.Skill Trident Z RGB 3200,
ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 8GB GAMING, Samsung 970 EVO Plus 500GB
Notebook: Macbook Pro 14" M1 Pro

Permalänk
Medlem

Kul att vara med!

Visa signatur

Nuvarande Bygge: Green Envy

Permalänk
Medlem
Skrivet av r3mpuh:

Jag var där jävlar vilka minnen ✌️

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Processor: Intel® Core™ i7 920 @ 4Ghz | Grafikkort: XFX Radeon 6970 2048Mb (Crossfire]| CPU-kylare: Corsair H50 | Ram-minne: Corsair Dominator™ DDR3 1600MHz 6GB CL9 | Nätaggregat: Corsair AX 850W | Chassi: Fractal Design Arc | Moderkort: Asus P6T Deluxe V2 | SSD-Hårddisk: Corsair F60 (Raid-0] |

Permalänk
Inaktiv

Träffade Emil och Kobben vid Entrén. Skittrevliga, nästa gång får Amanda hänga med!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Proffsmoddare

Den tatuerade snubben var ju bäst, vackrast och roligast på scenen. (Y)

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Hannes:

Den tatuerade snubben var ju bäst, vackrast och roligast på scenen. (Y)

En fena på geografi med.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Proffsmoddare

@emilakered: Framförallt en fena!

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Proffsmoddare

@Hannes: framförallt fina på scen

Var riktigt trevligt måste jag säga! Hoppas att se så många som möjligt på DHs!

Visa signatur

[Project]
WING X99

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Brodholm:

@Hannes: framförallt fina på scen

Var riktigt trevligt måste jag säga! Hoppas att se så många som möjligt på DHs!

Det var riktigt kul att träffas och att få se din dator irl. Helt sinnes! Blir inget DHS för mig, men jag hoppas att du kommer upp på nästa Birdie igen, och hänger från torsdag - söndag då!

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Proffsmoddare

@Hannes: Om möjlighet finnes kommer jag! Var riktigt trevligt!

Visa signatur

[Project]
WING X99

Permalänk
Administrativ avgift

@Brodholm: Menar du att man faktiskt får träffa den ökände brodholm på ett lan ? Mysigt , trevligt galleri hoppas man träffar Jonas/Emil o särskildt Frida på DH. Man träffar ju faktiskt bara Frida 2gånger om året ^^

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av andra94:

@Brodholm: Menar du att man faktiskt får träffa den ökände brodholm på ett lan ? Mysigt , trevligt galleri hoppas man träffar Jonas/Emil o särskildt Frida på DH. Man träffar ju faktiskt bara Frida 2gånger om året ^^

Plötsligt händer det

Visa signatur

[Project]
WING X99

Permalänk
Administrativ avgift

@Brodholm: Bjuru på kaffe också? xD

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Hannes:

@emilakered: Framförallt en fena!

Västra Norrland

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av C4B12:

Västra Norrland

Någonstans i Sverige

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av andra94:

@Brodholm: Bjuru på kaffe också? xD

Vem vet! Kanske får fixa det

Visa signatur

[Project]
WING X99

Permalänk
Administrativ avgift

@Brodholm: Jag gillar löfbergs lila

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3