Permalänk
Medlem

Tunnhaarig på steam

Var global elite för ett år sedan innan jag slutade.
Inte spelat sedan dess.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flurrelurre:

Hej! Jag är en tjej på 27år som söker lite roliga vänner att spela med. Jag är så less på folk som inte lyssnar eller människor som klagar så fort någon dör eller dom själva dör. Mycket roligare om det är positivt och man kan hjälpa varandra i stället.

Jag är just nu le, rankat ner från lem. Så jag söker helst spelare runt le och uppåt.
Använder mig av skype eller ts3.

http://steamcommunity.com/profiles/76561198038994176

Bara att adda om ni är sugna på att spela. Spelar oftast kvällar och helger

Skrivet av Ancomh:

Hej!

Jag är trött på ryssar och otrevliga teammates i MM. Söker efter ett schysst/avslappnat gäng att spela med. Personer som istället för att flamear för missplays och chokes, kommer med konstruktiv kritik och försöker hålla laganda. Är 22 år, rankad runt LE/LEM. Spelar alla maps, har teamspeak, mumble och discord.

http://steamcommunity.com/profiles/76561198351569914

Bara adda om ni vill spela

la till er på steam. dyker mitt namn upp så vet ni vart det kommer från

Visa signatur

GPU: RTX 3060 Ti || MB: ASUS TUF A520M-PLUS WIFI || CPU: Ryzen 5 5600X 4,6Ghz ---> Cooler Master Hyper 212 Black Edition || RAM: Kingston FURY Beast DDR4 3200MHz 32GB || Chassi: Svive Halo S650 || PSU: Corsair TX650M 650W || OS: Win11 || SSD: Kingston A2000 1TB NVMe M.2 SSD || Mus: Logitech PRO X SUPERLIGHT || Tangentbord: Razer Huntsman Mini || Musmatta: Steelseries QcK+ || Monitor: MSI 27" Optix 165hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av kalleteodor:

22 år.
Runt 8000h 1.6 och 3000h csgo.
Spelar endast faceit/esea
Spelar runt 30h per helg (hinner ej på vardagarna)
Tillgång till privat TeamSpeak osv.

Citera mig om du spelar för att vinna och tar spelet seriöst så skickar jag mitt Steam id via PM.

Skickades från m.sweclockers.com

tjena. tänkte kolla ifall du fortfarande lirade faceit på helger. kan va skönt att få ihop en rolig lina där isåfall!

Visa signatur

GPU: RTX 3060 Ti || MB: ASUS TUF A520M-PLUS WIFI || CPU: Ryzen 5 5600X 4,6Ghz ---> Cooler Master Hyper 212 Black Edition || RAM: Kingston FURY Beast DDR4 3200MHz 32GB || Chassi: Svive Halo S650 || PSU: Corsair TX650M 650W || OS: Win11 || SSD: Kingston A2000 1TB NVMe M.2 SSD || Mus: Logitech PRO X SUPERLIGHT || Tangentbord: Razer Huntsman Mini || Musmatta: Steelseries QcK+ || Monitor: MSI 27" Optix 165hz

Permalänk

@phyxii:
låter kul! skicka steam-id via pm så addar jag dig!

Permalänk
Medlem

Skulle vara roligt att spela med några då jag bra nästan bara kör med randoms.
Är en lugn och tyst spelare som bara säger det som behövs. Samtidigt är jag nog den mest ojämna spelare som finns då jag antigen är PRO eller bot nivå. Men pendlar mellan LEM och supreme just nu.
Spelar nästan uteslutande kvällar.

Steam 86dahle

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal Design Tesla 650W 80+ > Asus P8Z77-I Deluxe > BitFenix Prodigy (Vit) > Intel Core i7 2700K > Crucial 16GB 1600MHz > Scythe Mugen III > Gigabyte GTX 660 > 640GB WDB > 120GB OCZ Agility 3

Permalänk
Medlem

Hej!
Vi är 2 stycken killar på 25 år, vi tänkte söka lite folk som iaf är 18+ för att spela cs med oss, mest MM och kanske mer som faceit.
Vi är Guld Nova 4, och vi spelar väl mest för skoj, men skulle vara kul om vi kunde spela upp ranket!
Vi har inga satta tider utan vi spelar bara när vi kan, pga att vi båda har jobb.

Ni får gärna PM:a på steam, http://steamcommunity.com/profiles/76561198369412634/

MVH.

Permalänk

Söker folk för att spela CSGO

Hej!

Jag och mina polare är i 20-års åldern med några års erfarenhet, söker folk för att spela CSGO.

Adda mig: williampersson1

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av WilliamPersson1:

Hej!

Jag och mina polare är i 20-års åldern med några års erfarenhet, söker folk för att spela CSGO.

Adda mig: williampersson1

vad är din rank?

Permalänk
Moderator
Forumledare

@WilliamPersson1: *inlägg inflyttat till samlingstråd*

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Skrivet av mikael_a1:

vad är din rank?

Silver, smurf konto

Permalänk
Medlem

Hoj,

Två killar på 25 som tröttnat på att hamna med idioter och letar istället efter härliga personer att ha kul med. Vi är MG2 samt DMG. Lir kan hända när som på dagen. Kan använda vilket prat program som helst, men föredrar nog Discord. Inget jävla gnäll för då blir jag trött.

Spelar oftast matchmaking men faceit, och esportal funkar också.

http://steamcommunity.com/id/Azhtyhx/

Bara att adda!

Haj haj haj

Permalänk

Tillbaka till cs igen med ny dator efter 8 månaders uppehåll, börjat lira lite igen och söker folk att ranka upp med.

Om rank är viktigt så ligger jag väl just nu runt DMG rent skillmässigt, men har spelförståelse np.

Oviktigt vad du är för rank, vill bara ha skoj och lira med skönt folk.

Bara hojta till om någon vill lira

Visa signatur

Laptop och Philips Fidelio X2HR :)

Permalänk
Skrivet av drakelito:

Tillbaka till cs igen med ny dator efter 8 månaders uppehåll, börjat lira lite igen och söker folk att ranka upp med.

Om rank är viktigt så ligger jag väl just nu runt DMG rent skillmässigt, men har spelförståelse np.

Oviktigt vad du är för rank, vill bara ha skoj och lira med skönt folk.

Bara hojta till om någon vill lira

Jag lirar gärna! Ligger på samma nivå som dig! 👍🏻
WilliamPersson1 på Steam 😃👍🏻

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Azhtyhx:

Hoj,

Två killar på 25 som tröttnat på att hamna med idioter och letar istället efter härliga personer att ha kul med. Vi är MG2 samt DMG. Lir kan hända när som på dagen. Kan använda vilket prat program som helst, men föredrar nog Discord. Inget jävla gnäll för då blir jag trött.

Spelar oftast matchmaking men faceit, och esportal funkar också.

http://steamcommunity.com/id/Azhtyhx/

Bara att adda!

Haj haj haj

Underbart! La till dig på Steam 👍🏻

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av drakelito:

Tillbaka till cs igen med ny dator efter 8 månaders uppehåll, börjat lira lite igen och söker folk att ranka upp med.

Om rank är viktigt så ligger jag väl just nu runt DMG rent skillmässigt, men har spelförståelse np.

Oviktigt vad du är för rank, vill bara ha skoj och lira med skönt folk.

Bara hojta till om någon vill lira

Jag lirar gärna. 3picDeamon är mitt nick på steam och är mge.

Permalänk
Skrivet av WilliamPersson1:

Jag lirar gärna! Ligger på samma nivå som dig! 👍🏻
WilliamPersson1 på Steam 😃👍🏻

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Kelzzor:

Jag lirar gärna. 3picDeamon är mitt nick på steam och är mge.

Hittade faktiskt ingen utav er på steam :S :/

Visa signatur

Laptop och Philips Fidelio X2HR :)

Permalänk
Skrivet av drakelito:

Hittade faktiskt ingen utav er på steam :S :/

Märkligt! 😳 Jag lägger till dig! Drakelito vad heter du på Steam?

Edit: Jag hittar inte dig heller 😳

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av WilliamPersson1:

Märkligt! 😳 Jag lägger till dig! Drakelito vad heter du på Steam?

Edit: Jag hittar inte dig heller 😳

Skickades från m.sweclockers.com

Haha asså. Lägg till mig iaf http://steamcommunity.com/profiles/76561198400530077/

Visa signatur

Laptop och Philips Fidelio X2HR :)

Permalänk
Permalänk

Letar efter mer 'proffesionella' spelare som vet hur spelmekaniken och dom olika taktikerna funkar. Hög rank är inget måste sålänge man e villig att testa nya o lite odd taktiker! Har två års erfarenhet med csgo, spelar inte mycket comp längre på min nya acc men jag försöker komma igång igen. Min gamla account var GNM, men det spelar kanske inte så mycket roll längre.
steamcommunity.com/id/autisminthemildform/

OBS: E 13 o en tjej men det betyder inte att jag inte tar CS på allvar o sånt. Jag är en bra spelare såsom ledare så låt inte åldern lura er. Communicerar via skype så det är oxå ett måste om du vill adda mig.

Visa signatur

"Liberalism is totalitarianism with a human face." - Thomas Sowell

Permalänk
Medlem

Halloj, söker efter någon att nöta operation med. http://steamcommunity.com/profiles/76561197969442579/

Permalänk

Hej,

Jag har spelat mycket CSS och CS 1.6 men nu bara CS GO och kör en MM.
Jag skulle gärna vilja komma i kontakt och lira med fler svenskar, även att chatta på steam och utbyta erfarenheter och kunskaper.

Jag heter slisk i steam och mitt kontonamn om det är av intresse så är det dreamdrainer .
Brevid mitt namn är det en streckgubbe som ikon.
Jag är Guld Nova 3.

Jag är 34 år och bor i Stockholm.

Permalänk
Inaktiv

Någon som är intresserad av att spela tillsammans med 2 spelare som är Silver 2 samt GN1?

Vi är från Sverige respektive Tyskland, och letar efter fler seriösa spelare att ha med i laget för att ranka upp.

Just nu är det bara Comp på Inferno som gäller, då vi nöter en bana i taget för att lära oss banorna ordentligt.

Vi använder Discord, och mina uppgifter följer under:

Steam: mikael_a1

Discord: mikael_a1

Har ASUS ROG loggan som profilbild

Permalänk

Hej!

Vi är fyra lagom seriösa spelare som för närvarande är legendary eagles. Vi siktar på att bli supreme masters och förstås gärna global elites. Vi spelar gärna 3-4 kvällar i veckan.

Du är mellan 25-35 år gammal, har bra hårdvara och har liknande rank.

Kontakta mig gärna på patrik.sjolin@gmail.com

Permalänk
Medlem

Tja!

Som många andra här har även jag fått nog av att köra random och hamna med antingen ungar, idiotiska ryssar, eller folk utan mic. Klarar inte av det längre, att vara tvungen att handikappa sig själv när man har 3-4 ryssar i laget som pratar ryska och nonsense hela tiden så att man måste muta dom och spela halvblind utan någon info, får jugge blodet i mig att koka av frustration och ilska.

Är själv 33 år gammal, lirade mycket ca 1.5 förut men la av när 1.6 kom. Nu tog jag upp CS igen strax innan nyår förra året, har väl ca 330 timmar i CS, spelat 99.9% random MM. För tillfället är jag MG1, som högst har jar varit MGE. Min prestation kan variera mycket, ibland spelar jag mediokert och gör misstag, men ibland spelar jag så grymt att jag förvånar mig själv. Mycket beror på humöret och laget man spelar med.

Jag är väldigt tävlingsinriktad när jag väl spelar och tar spelet på allvar då jag spelar MM, annars bör man spela casual tycker jag. Mina speltider varierar mycket, spelar väl i snitt 1-2 matcher om dagen. Är inte ute efter att bli "proffs" på CS. Men det är ändå roligt att avancera och bli bättre.

Så jag föredrar spela med någon som är GNM, MG1, MG2 eller MGE, helst över 20 år, mic är ett måste.

https://steamcommunity.com/id/OneirogenX

Visa signatur

[FD R5]--- [B550-E Strix] ---[Ryzen 5900X]--- [Noctua NH-U14S]---[RTX 3080 TUF OC]---[Corsair RM850X V2]---[WD SN850x 1TB]---[TridentZ 2x8gb 3800mhz CL16]---[Predator XB271HU]---[HyperX Cloud Alpha]---[Steelseries Rival]---[Logitech G710 ]----> Win10

Permalänk
Medlem

Tjena söker någon att spela med nu mellan 20:00-22:00 är 30 år gammal och är MGE så gärna någon i liknande rank.

http://steamcommunity.com/id/mowogli/

Permalänk
Medlem
Skrivet av phyxii:

Tjena! Är 27år och började lira csgo för en månad sedan. Lirade CS till och från på 1.5 och 1.6. Var duktig "back in the day". Mixade bland annat med spelare från Föredetta Arch Angels som då hette Gubblandslaget på 1.6 ifall någon minns dem. Har runt 100timmar kanske lite mer på csgo och har ranken 2AK i kors.

Är så jävla trött på alla ryssar och antar att ranken hade varit betydligt högre om man hade en 5a på MM och lirade. Lirar ibland med mina Global vänner fast på ESEA, men kan va kul med lite mer avslappnande matcher på MM.

Är det lugnt att hänga på er och lira?

Skickades från m.sweclockers.com

Glöm inte bort att du lirade med Excess back in the days också!

Visa signatur

Dell Latitude 7320 @ Ubuntu

Permalänk

Tjena! Jag är 21 år, har kört CS sen i vintras och är för tillfället GNM. Jag är rätt trött på alla ryssar och p12-or man springer på i PUGs och söker därför folk att köra premades med. Alla som känner för det är välkomna att slänga iväg ett PM till mig här på swec!

Permalänk
Medlem
Skrivet av KLIONE:

Glöm inte bort att du lirade med Excess back in the days också!

såg inte inlägget förrens nu haha! nää, Excess back in the day de va roliga tider. lirar du CSGO något nu för tiden?

Visa signatur

GPU: RTX 3060 Ti || MB: ASUS TUF A520M-PLUS WIFI || CPU: Ryzen 5 5600X 4,6Ghz ---> Cooler Master Hyper 212 Black Edition || RAM: Kingston FURY Beast DDR4 3200MHz 32GB || Chassi: Svive Halo S650 || PSU: Corsair TX650M 650W || OS: Win11 || SSD: Kingston A2000 1TB NVMe M.2 SSD || Mus: Logitech PRO X SUPERLIGHT || Tangentbord: Razer Huntsman Mini || Musmatta: Steelseries QcK+ || Monitor: MSI 27" Optix 165hz

Permalänk
Medlem

alltså jag måste bara få ventilera mig lite. VAD ÄR DET HÄR FÖR JÄVLA SKIT? Första gamet på 24 timmar, laget bestämmer sig för att kicka ett troll och jag blir sedan bannad 30 min från att lira? What the actual F***.

Visa signatur

CPU: Ryzen 5600xGPU: 1080 TI ROG Strix RAM:2x16GB G.skill Trident @ 3600MHz MoBo: Asus B550FPSU: Corsair SF750
En resa till Nordkorea
2 dagar i Tjernobyl