Besök SweClockers och AOC Agons monter på Dreamhack Summer 2017!

Permalänk
Melding Plague

Besök SweClockers och AOC Agons monter på Dreamhack Summer 2017!

Det vankas LAN-fest i Jönköping och på plats är SweClockers och AOC Agon med en monter, där vi under flera dagar bjuder på mängder av aktiviteter, panelsamtal och häng med redaktionen.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Vilken djävla skärm alltså!!
Det är först nu, jag fattar hur bred den faktiskt är.

-Men Bubben, så bred är den ju inte!
-Håll käften morsan, jag ska ha en! (eller 3)

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem

Kenneth ser förbannat stark ut.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Dreijer:

Kenneth ser förbannat stark ut.

Photoshop kan göra mirakel ibland

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Be there or be square... (skärmen är långt ifrån kvadratisk).

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av Dreijer:

Kenneth ser förbannat stark ut.

Jag har varit på gymmet med Kenneth tre gånger, sen kastade jag in handduken. Otroligt vad stark man blir av att konka skärmar!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av Kenneth:

Photoshop kan göra mirakel ibland

Skrivet av Edin:

Jag har varit på gymmet med Kenneth tre gånger, sen kastade jag in handduken. Otroligt vad stark man blir av att konka skärmar!

Skickades från m.sweclockers.com

Några har snackat ihop sig Vi syns kanske där !

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem

Ser allt fler samarbeten och recensioner kopplade till AOC, är AOC en slags sponsor till Swec?

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Nibla14:

Ser allt fler samarbeten och recensioner kopplade till AOC, är AOC en slags sponsor till Swec?

AOC är sedan en tid tillbaka en kund och samarbetspartner till SweClockers, precis på samma sätt som många andra aktörer som du ser annonser från och som vi gör saker ihop med. Tidigare exempel är många; Dustin Expo med Asus, Sommar-/Vinterdatorn och Vardagsrumsdatorn i samarbete med olika återförsäljare, Julkalendern med en avsändare bakom varje lucka, med mera. Nu ville AOC hitta på något roligt med oss på Dreamhack Summer 2017 och tog den möjligheten för att göra något grymt för SweClockers community.

Vill också tillägga att redaktionella tester sker oberoende av eventuella samarbeten. Att det blivit fler tester från AOC den senaste tiden är en konsekvens av att de sedan förra året satsar på gaming (Agon) och breddat sitt sortiment av skärmar som anses intressanta bland de som följer SweClockers.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

AOC är sedan en tid tillbaka en kund och samarbetspartner till SweClockers, precis på samma sätt som många andra aktörer som du ser annonser från och som vi gör saker ihop med. Tidigare exempel är många; Dustin Expo med Asus, Sommar-/Vinterdatorn och Vardagsrumsdatorn i samarbete med olika återförsäljare, Julkalendern med en avsändare bakom varje lucka, med mera. Nu ville AOC hitta på något roligt med oss på Dreamhack Summer 2017 och tog den möjligheten för att göra något grymt för SweClockers community.

Vill också tillägga att redaktionella tester sker oberoende av eventuella samarbeten. Att det blivit fler tester från AOC den senaste tiden är en konsekvens av att de sedan förra året satsar på gaming (Agon) och breddat sitt sortiment av skärmar som anses intressanta bland de som följer SweClockers.

Hej. vad bra att det klargjordes, speciellt angående recensionerna på AOC skärmarna då ett skärmköp står bakom knuten. Ha en fortsatt trevlig helg.

Permalänk
Skrivet av skog1s:

Vilken djävla skärm alltså!!
Det är först nu, jag fattar hur bred den faktiskt är.

-Men Bubben, så bred är den ju inte!
-Håll käften morsan, jag ska ha en! (eller 3)

Samma här, täntke det bara var "en till widescreen" men nu ser man, Haha!

Synd man inte kunde vara där och mysa runt i montern och resten av DH :/

Visa signatur

Idag använder jag min dator till Ingenting men den har

Ryzen 3700x b550 Gigabyte Aorus PRO, corsair 3600, b AOC 24"@144hz
Ryzen 2600x,Asus x470,Gigabyte 1080 Ti aorus
16 Gb vengeance @3000Mhz 1.37volt, Custom loop
|triple monitor|AOC24" AOC 24"@144hz, Dell Ultrasharp 24"

Permalänk
Hedersmedlem

Roligt att det blir så här omfattande. Jag får se om jag kanske tittar in vid något tillfälle.

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Albert:

Roligt att det blir så här omfattande. Jag får se om jag kanske tittar in vid något tillfälle.

*HIGH FIVE*
Får köra en öl på kvällen om inte annat?

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Svänger förbi när väl eventet går av stapeln, ska försöka boka plats i veckan

Visa signatur

Desktop: MSI MPG X570 GAMING PLUS, AMD Ryzen 9 5950X, Be Quiet Dark Rock Pro 4, 32GB G.Skill Trident Z RGB 3200,
ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 8GB GAMING, Samsung 970 EVO Plus 500GB
Notebook: Macbook Pro 14" M1 Pro

Permalänk
Skrivet av skog1s:

Vilken djävla skärm alltså!!
Det är först nu, jag fattar hur bred den faktiskt är.

-Men Bubben, så bred är den ju inte!
-Håll käften morsan, jag ska ha en! (eller 3)

Haha (y)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Lego Master

Man kanske ska ta grabben i hampan och komma upp en sväng? Dags att han lär sig the noble art of LAN. Han är ju ändå tre.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield