Kom på din egen shoppingfest och vinn bärbar speldator från CDON

Permalänk
Melding Plague

Kom på din egen shoppingfest och vinn bärbar speldator från CDON

CDON drar åter igång sin shoppingfest Green Friday, där de utlovar erbjudanden i nivå med Black Friday. För att fira tävlar återförsäljaren ut en bärbar speldator värd 15 490 kronor.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

När man har skruvat ihop ett nytt system ska man enligt tradition fira POSTafton, POSTdagen och annandag POST.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Define R3 | Asrock P67 PRO3 Rev B3 | I5 2500K@4,5GHz | Xigmatek Gaia | Corsair Vengeance LP 8GB 1866MHz | EVGA GTX 970 SSC | XFX core edt. 550W| Intel 320 120GB, Crucial MX100 256GB, WD caviar black 750GB

Permalänk
Skrivet av Heinel:

När man har skruvat ihop ett nytt system ska man enligt tradition fiara POSTafton, POSTdagen och annandag POST.

Skickades från m.sweclockers.com

Och när systemet dör ska det firas, POSTumt!

Visa signatur

i5 8400 / Gigabyte B360N Wifi / GTX 1080 / CoolerMaster NR200P / EVGA SuperNova GM 650 / Corsair Vengance LPX 16 GB DDR4 @ 2666mhz / Sandisk A110 & OCZ Trion 150 / Noctua NH-L12S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Heinel:

När man har skruvat ihop ett nytt system ska man enligt tradition fiara POSTafton, POSTdagen och annandag POST.

Skickades från m.sweclockers.com

Hade man varit en häst så hade man haft MULafton och Annandag Hingst

Visa signatur

Profectus est bonus introductionem scitis quoniam coepit usquam

Permalänk
Medlem

Sodomy Sunday, we'll be your bro tonight~
Söndagen efter påskafton.

Permalänk
Medlem
Skrivet av str8forthakill:

Sodomy Sunday, we'll be your bro tonight~
Söndagen efter påskafton.

Jaha, du menar påskdagen.

Permalänk
Medlem

Tycker fler borde hoppa på Cyanide and Happiness årliga tradition att fira Zombie Jesus Day. Vi vanliga dödliga kallar det visst påskdagen.

Annars kan man ju alltid dra nytta av färgen grönt och dra en shoppingfest på St Patricks Day. Kalla det Leprechaun (gold) rush. Hade kunnat bli väldigt lukrativt att kombinera en shoppingfest med den högtidens övriga aktiviteter...

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore

Permalänk
Lego Master

Jag tycker det roligaste vore att göra narr av alla de helgdagar som envisas med att flyttas runt (femte söndagen efter sjunde vårdagjämningen så länge det är medvind i Borås), och göra en uträkning som helt slumpmässigt flyttar runt på året utan någon tydlig logik. Random Shopping Day kan vi kalla den.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk

Är ovanligt nöjd med mitt bidrag den här gången, men det brukar alltid finnas någon som varit lite mer innovativ.

Permalänk
Hjälpsam

Är det fusk om man faktiskt jobbat med att skapa kampanjer för eHandel? Har ett bra upplägg som faktiskt skulle funka för CDON, även om det inte vinner här skulle jag tro att det är något som de kommer köra igång med.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fluf:

Är det fusk om man faktiskt jobbat med att skapa kampanjer för eHandel? Har ett bra upplägg som faktiskt skulle funka för CDON, även om det inte vinner här skulle jag tro att det är något som de kommer köra igång med.

Det är oftast någon som kommer ha stora fördelar vid tävlingar som dessa. Ofta ska man fixa något i Photoshop och då åker ju 90% eller mer av användarna ut då det alltid finns några som är riktigt duktiga.

Denna tävlingen är ju lite mer öppen men som du säger, du har en fördel, ja.

Visa signatur

Klicka på citera när du ska svara någon!

Permalänk
Skrivet av koffeccino:

Är ovanligt nöjd med mitt bidrag den här gången, men det brukar alltid finnas någon som varit lite mer innovativ.

Känner exakt som du gör!

Ska alltid finnas någon med mer bakom ögonbrynen

Visa signatur

STULET: 1600x | 980Ti | Ceslius S24| Prime B350 PLUS | 16gb Vengeance LPX 3000MHz | 850 EVO 250gb | 750gb HDD | RM550X | Carbide 600Q | HD598SE | E10K
Kylpasta på bilden...
Tagg/citat öker risken att jag ser ditt inlägg med upp till 97%!

Permalänk

Hade varit kul om ni släppte fler av bidragen i efterhand och låta oss medlemmar välja en läsarfavorit!

Visa signatur

STULET: 1600x | 980Ti | Ceslius S24| Prime B350 PLUS | 16gb Vengeance LPX 3000MHz | 850 EVO 250gb | 750gb HDD | RM550X | Carbide 600Q | HD598SE | E10K
Kylpasta på bilden...
Tagg/citat öker risken att jag ser ditt inlägg med upp till 97%!

Permalänk
Medlem

Ovanligt nöjd med mitt bidrag, hoppas även juryn är det

Visa signatur

Chassi: Silverstone Fortress FT05B PSU: Corsair RM650i MoBo: ROG Strix X570-F CPU: AMD Ryzen 3600X Mem: 32GB G.Skill Trident Z Neo GPU: EVGA GTX970 SSC Cooling: Corsair H115i SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB SSD & MX100 512GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av koffeccino:

Är ovanligt nöjd med mitt bidrag den här gången, men det brukar alltid finnas någon som varit lite mer innovativ.

ovanligt att det var två som var just ovanligt nöjda denna gången. speciellt eftersom jag för ovanlighetens skull inte läste i kommentarerna innan jag själv kommenterade.

Visa signatur

Chassi: Silverstone Fortress FT05B PSU: Corsair RM650i MoBo: ROG Strix X570-F CPU: AMD Ryzen 3600X Mem: 32GB G.Skill Trident Z Neo GPU: EVGA GTX970 SSC Cooling: Corsair H115i SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB SSD & MX100 512GB

Permalänk
Medlem

Seriöst?

"Vi har upptäckt att du blockerar annonser. SweClockers.com finansieras av annonser och vi arbetar aktivt för att hålla dessa så relevanta och givande som möjligt. Vänligen stäng av blockeringen för att delta i tävlingen."

Nog drar ni in nog för att inte hålla på med sånt där trams?

Permalänk
Medlem

Prova klicka på "Skicka" innan ni skrivit något så bränner ni inne chansen att vinna något

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem

Kom lagom när jag skickat in på att, jag skrev vad den skulle heta och varför den skulle heta så.
Skulle man skriva hur själva kampanjen skulle vara också? Alltså innehåll och liknande? xD

Visa signatur

5900x, asus dark hero, 64GB ram, RTX 3090

Permalänk
Medlem

"Shoppingfest" vilken motbjudande tanke.

Permalänk
Lego Master
Skrivet av HagSon:

"Shoppingfest" vilken motbjudande tanke.

Får mig att tänka på morsans jävla TupperWare-sektmöten under 90-talet. Tokiga medelålderstanter som dricker kaffe och beställer plastmög ur en katalog. Jag får rysningar.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

*håller tummarna* hade varit awsome!

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Shudnawz:

Får mig att tänka på morsans jävla TupperWare-sektmöten under 90-talet. Tokiga medelålderstanter som dricker kaffe och beställer plastmög ur en katalog. Jag får rysningar.

Nu skall du inte vara så hård mot din gamla moder.
Att dricka kaffe medan man shoppar är som att åka till IKEA, Ilva eller vilken annan likvärdig butikskedja. Mat och shopping hänger ihop. Det vet varenda galen medelålders tant, tänk välgörenhetsmiddagar.

Visa signatur

Allting är gratis. Bara höja skatten.
http://imgur.com/gallery/hhD3J
I zenit av Roms storhetstid mutades romarna att rösta på senatorer i utbyte mot mutor
https://www.youtube.com/watch?v=gJ2tPMIh6u0

Permalänk

Kanske, kanske inte, kanske, kanske inte..................🙈

Permalänk
Avstängd

Undrar när vinnaren utses. Jag hoppas på en vinst.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stefflo:

Undrar när vinnaren utses. Jag hoppas på en vinst.

Tror det står i tävlingsvillkoren att det kan ta upp till en månad. Men ja, hoppas också på en vinst

Permalänk

👀

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Är det någon som vunnit än?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Spännande spännande...
Hoppas man får se de vinnande bidragen också, kul att se vad alla hittat på.

Permalänk
Medlem

Um är tävlingen över? Eller varför kom detta upp på framsidan?

Permalänk
Avstängd

Inte sett något om vinnare än så hoppas fortfarande.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10