Hipp Hipp Rädda Larma Släck

Permalänk

Hipp Hipp Rädda Larma Släck

Hallojsan! Ni som sett Hipp Hipp känner säkert till käre Kajan. Jag vill nu byta min sms signal till Kajans tre gyllene ord "Rädda, Larma, Släck". Men tyvärr hittar jag inte det någonstans, hittar inte ens en video där han säger det (konstigt?). Undrar nu om någon sitter på en ljudfil där han säger just detta eller om ni känner till en video där det finns? En jävligt övrigt fråga från mig hahah!

Ha det gott!

Permalänk
Medlem

Tror jag har nån säsong på dvd. Ska ge det 20% (vilket inkluderar både letande och hur jobbigt det blir att rippa).

Visa signatur

Ryzen 7 7800x3d | MSI 650 Tomahawk Wifi | Corsair Vengeance RGB 2 × 16 GB 6000 MHz | GWD GeForce RTX 4090 Phantom GS | 3x SSD 256+512+512GB | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | Corsair 7000D Airflow | Samsung Neo G9 240Hz HDR/LG 27GN950 4k 140Hz | Oculus Quest 2

Permalänk
Avstängd

Nu vet jag inte i vilket avsnitt den sketchen är men sök i öppet arkiv
https://www.oppetarkiv.se/video/2887977/hipp-hipp-sasong-1-av...

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem

har det på vhs hos morsan.

Visa signatur

Moderkortsmodems problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av J.Hilleskog:

Hallojsan! Ni som sett Hipp Hipp känner säkert till käre Kajan. Jag vill nu byta min sms signal till Kajans tre gyllene ord "Rädda, Larma, Släck". Men tyvärr hittar jag inte det någonstans, hittar inte ens en video där han säger det (konstigt?). Undrar nu om någon sitter på en ljudfil där han säger just detta eller om ni känner till en video där det finns? En jävligt övrigt fråga från mig hahah!

Ha det gott!

Varsågod

https://minfil.org/A4H4G4b7b4/Kajan.mpg

*edit* Det är hela sketchen på ca 40sek så får du klippa bäst du vill...

Visa signatur

Ryzen 7 7800x3d | MSI 650 Tomahawk Wifi | Corsair Vengeance RGB 2 × 16 GB 6000 MHz | GWD GeForce RTX 4090 Phantom GS | 3x SSD 256+512+512GB | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | Corsair 7000D Airflow | Samsung Neo G9 240Hz HDR/LG 27GN950 4k 140Hz | Oculus Quest 2

Permalänk

@TotalF: Man tackar man tackar! Har alla säsonger på DVD men är inte så kunnig och tänkte det var lite enklare att fråga för jag kände på mig att någon måste ha den! Tack så mycket!

Permalänk

Såja! Tänkte att någon mer kanske är intresserad av denna vackra sms-signal så tänkte ladda upp den! Den finns numer att ladda ned från MediaFire som Mp3!

Ha en strålande dag