Bungie visar Destiny 2 – blir exklusivt för Battle.net på PC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Seziuo:

Jag har tre program (plus spel) installerade på min dator i nuläget. Jag vill inte behöva installera ett gäng klienter bara för att spela mina spel. Dessutom har jag lagt tiotusentals kronor på spel som finns på Steam.

Jag bojkottar helt enkelt spelet för att jag anser att Steam är den bästa spelplattformen just nu och genom att inte köpa spelet förstår Bungee (och andra spelutvecklare) att lansera sina spel på Steam också.

Skickades från m.sweclockers.com

Tråkig att höra att du känner så stark angånde det . och du strafar bara dig själv i detta läga

Steam tar runt 20-30%( Runda slänga) av spelen som sälj på deras platfrom så genom att sälja på Blizzard app så känner Bungee BIG money
plus sidorna för företaget är mer pegnar till företaget och bätre anti-chet system för oss sen lite annat som går runt.

Hoppas du får en trevlig dag/natt. Hoppas detta alla fal ger lite mer ljus för dig på sitvation då det alltig tyvär handlar om pengar och samanknyta förtaget då blizzard och Bungee är under samma företag

Visa signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

Permalänk
Medlem

Älskade Destiny på ps4, har länge velat se det spelet på PC, och äntligen händer det
Hade varit kul om det gick att spela igenom hela första spelet på pc eller om de bakar in nån smidig "this has happened" innan man börjar på uppföljaren dock, annars får man väl sätta sig och läsa till sig storyn före september antar jag.

Visa signatur

Fractal Design Define C | NH-D15 AMD | R5 5600X | TUF Gaming B550-Plus | 2x16GB Corsair DDR4@3200mhz | RTX 3060Ti | 2TB 980 Pro m.2 + 500gb 970 EVO m.2 | Steelseries APEX, Logitech G603 | Razer Blackshark Pro v2 | Dell 28" 1440p165 + Swedx 28" 2160p60 + Benq 24" 1080p60 |

Permalänk
Medlem

Ser bra ut!
Och battlenet appen har _ALLA_ redan, så det är ju perfekt!

Permalänk
Medlem

Jag försöker förstå problemet här, istället för steam så kan man använda Blizzard launcher..? Den enda som gråter är väl att man inte kan få spelet på sommar rea.

Sen skulle allt patchas via Steam.. nja skulle inte funka så bra för ett mmo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Whaleman:

Så när väl blizzard bestämt sig för att döpa om battle.net för att tjänsten bara har blizzard spel ändå så börjar de lägga dit spel från andra bolag?

Skickades från m.sweclockers.com

Blizzard och Activision har varit under samma tak rent företagsmässigt sen ca 2008.
Att de väljer att börja sälja Activision spel på Blizzards klient är inte så konstigt egentligen.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Mirialia:

https://www.polygon.com/2017/5/16/15622366/valve-gabe-newell-...

Inga hemligheter direkt, men ändå läsvärt. Framförallt för Valves fanboys.

Skickades från m.sweclockers.com

Väldigt intressant läsande. Tackar!

Permalänk
Inaktiv

Trevligt, Destiny 1 verkade vara ett roligt spel och kollade på ett par streams när det var nytt, dock så spelade jag det aldrig då det inte finns tillgängligt till PC, ser fram emot Destiny 2 på PC, kan nog bli riktigt kul om dem har hyffsad longevity i spelet.

Skrivet av Mirialia:

https://www.polygon.com/2017/5/16/15622366/valve-gabe-newell-...

Inga hemligheter direkt, men ändå läsvärt. Framförallt för Valves fanboys.

Skickades från m.sweclockers.com

Vet man hur det monetära systemet fungerar så vet man att företag skiter totalt i människor då det är vinst som har betydelse över allt annat, dock så blev jag förvånad över hur skurkaktig Valve har varigt under åren, nog för att det är vinst som är målet, men jösses.

Permalänk

Ser väldigt standard mmorpg ut, och jag behöver inte fler idiotiska content delivery systems. Här sparar jag en slant.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mirialia:

Jag gillar att dom utmanar Valves dominans. Poligon släppte en artikel om Valve häromdagen, ingen trevlig läsning, men det har man vetat om Valve tidigare, därför bojkottar jag tjänsten sen ett par år tillbaka.

Härligt initiativ blizzard!

Så du bojkottar Valve och prisar Activision Blizzard? Hur korkad kan man vara? Activision Blizzard är precis av samma skrot och kort, men de har också aktieägare som de måste tillfredsställa. Inga företag är våra "vänner", de vill bara ha våra pengar på ett eller ett annat sätt.

Permalänk
Medlem

Det här har potential att bli Game of the year (för mig iaf), sjukt taggad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buio:

Så du bojkottar Valve och prisar Activision Blizzard? Hur korkad kan man vara? Activision Blizzard är precis av samma skrot och kort, men de har också aktieägare som de måste tillfredsställa. Inga företag är våra "vänner", de vill bara ha våra pengar på ett eller ett annat sätt.

Valve har inga aktieägare att tillfredsställa. Ändå beter dom sig som skurkar. Det är ett privat företag, den enda som behöver bli tillfredsställd är gabe. Han växte upp hos Microsoft. 😉

Finns mycket mer som artikeln ovan inte tar upp.

Varför försvarar du Valve istället för att kritisera och tvinga dom att ändra sig? Ja, jag bojkottar eftersom min röst som konsument är mina pengar, och med dom röstar jag på andra företag.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD Ryzen 5 1600 3.2 GHz - MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6GB - Corsair 2x8GB 3000MHz

YOMAHA, YOMASO!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mirialia:

Varför försvarar du Valve istället för att kritisera och tvinga dom att ändra sig? Ja, jag bojkottar eftersom min röst som konsument är mina pengar, och med dom röstar jag på andra företag.

Försvarar Valve? Det var du som sa att du bojkottade dem på vad jag anser är idiotiska premisser, och det var det jag ifrågasatte och inget annat. Kom igen med läsförståelsen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mirialia:

https://www.polygon.com/2017/5/16/15622366/valve-gabe-newell-...

Inga hemligheter direkt, men ändå läsvärt. Framförallt för Valves fanboys.

Skickades från m.sweclockers.com

Klart intresant läsning.

Jag kan förstå dom som bara vill ha en tjänst för sina spel, jag känner samma sak dock vet jagi nte hur det skulle implementeras.

Har sedan många år ett EA konto, numera origin, skaffades till Mass Effect 2 på Xbox 360 så har bara använt det till PC under senaste året.
Skaffade Steam förra året då jag fick en spel kod och började använda det i Januari.

Rent spontant känner jag att Steam är en satans jävla röra, kasst gui, SJUKT mycket skräp spel till salu så man får fan leta med lupp och pinset för att hitta nåt bra och mycket av det till idiotpriset också. Vist ett och annat fynd kan man ju göra.

Origin är rent, snyggt och man får tom gratis spel där, två stycken sedan jag började använda det för några månader sedan.
Men vist Origin är dyra på spel, så jag köper koderna istället och får hem i lådan.

Men finner att jag använder Origin mycket mer än Steam, fler bra spel där helt enkelt.

Sedan HATAR jag EA för allt dom tar och köper upp blir skit med tiden, ändå är Origin bättre än Steam i min mening och som sagt jag började i princip med digital nedlanding av spel i Januari i år på PC då.
Kört konsol innan, i övrigt spelat under Linux och på konsol men har numera eras konsolen med en virituel Windows 10 maskin.

Bara inse att det finns inga goda företag, man ska hata dom alla och göra det som ger en mest för pengarna, lojalitet kostar en bara i längden och gynnar bara företagen som styr världen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buio:

Försvarar Valve? Det var du som sa att du bojkottade dem på vad jag anser är idiotiska premisser, och det var det jag ifrågasatte och inget annat. Kom igen med läsförståelsen.

Jag läste mellan raderna.

Som sagt så har Valve inga aktieägare att ta hänsyn till ä då beter dom sig som skurkar. Blizzard anser jag vara en av de bättre företagen.

Intressanta är att Bungie för flera år sen skrev in i kontraktet med Activision att Valve inte fick röra IPt. Undrar varför Bungie är så rädda för Valve.

En annan intressant aspekt på det hela är att Destiny var beta på konsol, Destiny 2 blir fullversionen på PC som kommer uppdateras i många år framöver. Destiny 2 blev blizzards Project Titan. Bungie utvecklar. Tankar?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD Ryzen 5 1600 3.2 GHz - MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6GB - Corsair 2x8GB 3000MHz

YOMAHA, YOMASO!

Permalänk
Medlem
Skrivet av pa1983:

Bara inse att det finns inga goda företag, man ska hata dom alla och göra det som ger en mest för pengarna, lojalitet kostar en bara i längden och gynnar bara företagen som styr världen.

Hata är väl ändå att ta i? För min del räcker det med en viss skepsis och att inte köpa spel på enbart en plattform. Inte ens bara på GOG.

Jag kan tänka mig att många gör som jag: om spelet är tillräckligt intressant kan även en ny mjukvara laddas ner. Så länge som det är bekvämt nog att använda är det nog få som stör sig på att ha flera olika.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Till Battle.net? Så klart! Är ju Activision Blizzard de heter så inte så konstigt nu när de har sin egna launcher!

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Medlem
Citat:

https://www.polygon.com/2017/5/16/15622366/valve-gabe-newell-...

Inga hemligheter direkt, men ändå läsvärt. Framförallt för Valves fanboys.

Skickades från m.sweclockers.com

Citat:

Om spelet inte släpps på Steam köper jag det inte. Så enkelt är det. Inget köp för mig nu tyvärr.

Skickades från m.sweclockers.com

Det är både komiskt och tragiskt på samma gång...

Visa signatur

Idioter förbokar datorspel.

Permalänk
Medlem

Även om det som Polygon skriver stämmer så är jag å andra sidan ingen fan av Polygon som "nyhetssida" dom kan ofta vara lite ensidiga i vad de skriver, fast å andra sidan vilken sidan är inte det när det handlar om "nyheter". Personligen har jag inte bojkottat Steam och Valve, Men jag köper mycket mindre med spel överlag som använder steam som platform. Sen håller jag med angående dom som de skriver om EA dock, de har fått mycket hat men har gjort mycket för att skapa sig en bättre bild på PC gaming marknaden. Men alla dessa exklusiva platformer som spelföretag använder sig av är ju ett sätt att få sin del av kakan och inte behöva ge t.ex. valve en del av den. Men att sluta använda Steam helt är som att säga "jag ska sluta äta en matprodukt t.ex. kött från ett visst land eller djur" grannen kommer göra det iaf! Det är svårt att nått ska hända om det inte kommer ett alternativ som visar sig är bättre och effektivare eller billigare.

Men jag tycker det är trevligt att Blizzard öppnar upp sin platform för spel inom företaget Activision Blizzard, det dröjer väl iofs inte länge innan den döps om till just Activision Blizzard. Vilket inte är helt omöjligt när jag tänker efter nu, det skulle innebära bättre priser på spel som t.ex. CoD iom att de kanske inte behöver göra en höjning av priserna till 60 euro för att kompensera förlust av 30% som går till Valve, men det är bara en teori. De kan ju ta ut de priserna för att de är så pass populära spelserier med.

Personligen tycker jag iaf att Activison Blizzard och speciellt Blizzard sköter sig bra som företag, iaf vad jag har sett. Sen finns det säkert många personer med hemska upplevelser av dem också. Men bra att flera förtag tar initiativ och håller hårt i sina IPn, även om det skapar en uppsjö med program vi måste installera på våra datorer så tror jag de är bättre för stunden än vad det är att t.ex. en platform tar allt som Steam/Valve.

Visa signatur

PC: Ryzen 7 7700X | Sapphire Pulse RX 7900 XTX | 6000MHz 2x16GB | ASUS X670E-F

Tillbehör: G903 | PowerPlay | G513 | Pro X | Brio 4k | LG 34GN850 | Xbox Elite Controller Series 2

Konsol: Playstation 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av lap87:

Älskade Destiny på ps4, har länge velat se det spelet på PC, och äntligen händer det
Hade varit kul om det gick att spela igenom hela första spelet på pc eller om de bakar in nån smidig "this has happened" innan man börjar på uppföljaren dock, annars får man väl sätta sig och läsa till sig storyn före september antar jag.

Tyvärr får du ju inte reda på det när du spelar originalet, du får spela och låsa upp Grimoires och logga in på bungie.net för att få reda på storyn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mirialia:

Valve har inga aktieägare att tillfredsställa. Ändå beter dom sig som skurkar. Det är ett privat företag, den enda som behöver bli tillfredsställd är gabe. Han växte upp hos Microsoft. 😉

Finns mycket mer som artikeln ovan inte tar upp.

Varför försvarar du Valve istället för att kritisera och tvinga dom att ändra sig? Ja, jag bojkottar eftersom min röst som konsument är mina pengar, och med dom röstar jag på andra företag.

Skickades från m.sweclockers.com

Att rösta med sina pengar på Activision Blizzard istället för Valve är i mina ögon det absolut mest korkade sak man kan göra som konsument. Valve har slåtts för spelarnas rättigheter och möjligheter på så många olika fronter, medan Blizzard gör ungefär tvärtom.

Jaja, to each is own I guess

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem

Nice! Det kommer säkert bli en mycket trevligare upplevelse än konsolvarianterna.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem

Nu börjar man ju bli sugen och Battle.net är enligt mig en schysst tjänst så inga problem där. Kul med lite alternativ till STEAM får jag säga. Och då jag själv bojkottar Ubisoft med en närmast patetisk precision, så kan jag förstå sfolk som inte orkar med alla olika plattformar hit och dit, men just här gör det inte mig något. Tror det kan bli bra då Blizzard är måna om sitt ryckte så kommer de nog att övervaka det hela bra hoppas jag.

Sedan så har jag blivit mer och mer sugen på detta ju mer jag läst om det, tyvärr så ser det ut som att man kommer att ge sig in i detta men behöver läsa lite mer. Overwatch var kul men tappade snabbt sin thusning för mig, men då detta spel verkar vara så att man inte behöver köra PVP så kommer jag nog bli nöjd.

Permalänk
Medlem

Battle.net finns inte längre. Det heter Blizzard app.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cooling23:

Battle.net finns inte längre. Det heter Blizzard app.

kommer alltid att heta battle.net ... punkt slut!
kvittar va dom dömer det till

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

http://www.mmo-champion.com/content/6628-Destiny-2-Coming-to-...

Why are you adding a non-Blizzard game to Blizzard's platform?
We loved Destiny and think Destiny 2 is going to be a great game. Blizzard has an established and successful global internet infrastructure we’ve used for years to support our own games. Creating a new network client for Destiny 2, which is bringing the franchise to PC for the first time, would needlessly extend the development period for the game. We want to get our hands on Destiny 2 as soon as possible like everybody else, so we offered to share our PC platform with our sister companies for this release.

Does this mean other games are going to come to the Blizzard platform too?
Our focus in terms of supporting non-Blizzard games is solely around Destiny 2. Aside from potentially evaluating needs or opportunities for future Activision games, we don’t have any short- or long-term plans to support third-party games with Battle.net. It’s important to us to maintain our quality standards for any experience or service we’re putting in front of our players, which represents a big investment of time and effort on our part, so this is not something we’re jumping into lightly.

Does this mean I'll be able to use my Blizzard Balance to purchase Destiny 2?
Yes!

Will Destiny 2 offer the same cross-game social features that Blizzard titles currently have?
Destiny 2 will be integrated into many of Blizzard’s existing social features—you’ll be able to chat with friends playing Destiny 2 the same way you already can for Blizzard games. Players will also be able to add friends and form parties the same way Blizzard gamers can. And, you’ll see a Destiny 2 status icon by your friends who are playing Destiny 2 the same way you do for friends playing StarCraft II, Diablo III, WoW, Heroes of the Storm, Hearthstone, and Overwatch.

Where and when will Destiny 2 on PC be available?
We’re excited to work with Bungie to bring the PC version of Destiny 2 to every region Blizzard currently operates in. Bungie is actively working through the global details. We look forward to sharing additional information later this year.

Who will be operating Destiny 2’s servers?
Bungie will maintain Destiny 2’s servers; Blizzard’s servers will be used for features related to the Blizzard platform, such as login and social functionality.

And what about customer service?
Destiny 2’s gameplay customer service will be handled by Bungie; Blizzard will handle customer service for platform and shop issues specific to our service.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| Lenovo Legion Y520 | i7 8700K | ASUS Rog Strix Z370-F GAMING | Corsair CL15 Vengeance 3000Mhz | Acer 27" Predator XB271HU | Fractal Design Meshify C | EVGA CLC 280 WaterCooling | Samsung 860 Evo 1Tb/850 Evo 512 Gb| RTX Strix Asus 2070 | EVGA 650W GQ | Steelseries Rival | Logitech G105 | Playstation 4 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Seziuo:

Jag har tre program (plus spel) installerade på min dator i nuläget. Jag vill inte behöva installera ett gäng klienter bara för att spela mina spel. Dessutom har jag lagt tiotusentals kronor på spel som finns på Steam.

Jag bojkottar helt enkelt spelet för att jag anser att Steam är den bästa spelplattformen just nu och genom att inte köpa spelet förstår Bungee (och andra spelutvecklare) att lansera sina spel på Steam också.

Skickades från m.sweclockers.com

Till viss del förstår jag dig, dock är det just denna inställning som gett Steam dess monopolliknande ställning.

Även om dom hanterat sin ställning relativt bra så är det i längden aldrig bra när en aktör har för stor makt.

Permalänk
Medlem

But does it support native 21:9? Antagligen inte, precis som floppen Overwatch, och med flopp syftar jag att spelet inte har det stödet.

Och Battle.net? Sweclockers menar Blizzard App?

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mirialia:

Jag läste mellan raderna.

Som sagt så har Valve inga aktieägare att ta hänsyn till ä då beter dom sig som skurkar. Blizzard anser jag vara en av de bättre företagen.

Intressanta är att Bungie för flera år sen skrev in i kontraktet med Activision att Valve inte fick röra IPt. Undrar varför Bungie är så rädda för Valve.

En annan intressant aspekt på det hela är att Destiny var beta på konsol, Destiny 2 blir fullversionen på PC som kommer uppdateras i många år framöver. Destiny 2 blev blizzards Project Titan. Bungie utvecklar. Tankar?

Skickades från m.sweclockers.com

Nej, Overwatch vart resterna av Blizzard Project Ttitan, Bungie har inget att göra med vad Blizzard utvecklar.

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Testpilot
Skrivet av Kethsi:

ser fantastiskt ut tycker jag, hoppas bara det inte blir ett tomt skal till spel för att sen fyllas på med 400 dlcs..

om det får bra reviews så kanske det här blir första gången jag köper spelet till fullt pris o inte väntar på prissänkning tråkigt att det inte kommer till steam då jag alltid har steam öppet men inte battlenet. first world problems..

Skrivet av Sneaky_rhino:

dlcs blir det nog inte men kan tänka mig expansion packs likt wow.

Skrivet av Kethsi:

ok men det blir ju ungefär samma problem, t.ex bas spelet har inte raids utan man får betala extra för ett expansion pack för att få tillgång till raids, det här är ju inte något jag vet utan bara min förhoppning att det inte blir så.

Både WoW och Destiny har samma koncept; köp basspelet och vill du ha tillgång till nästa nivå av PvE när det släpps, då får du köpa expansionpack. Ser inte hur Destiny 2 skulle göra detta annorlunda egentligen då modellen är högst lukrativ och hållbar både kortsiktigt och långsiktigt - Så länge kvalitén är där, såklart.

Sedan har vi spel som är lite av en hybrid mellan betalda expansions och gratis expansions, t.ex. och Guild Wars 2.

Sedan har vi F2P-scenen, t.ex. Black Desert Online, TERA Online, Skyforge, AION och Blade and Soul - Dessa baserar hela sin inkomst på microtransactions i form av EXP boosters, inventory slots, kosmetiska tillägg mm.

----------------------

Angående Destiny 2 än så länge för min del.

Det negativa:

  • Personligen blev jag inte imponerad direkt när jag såg Twitch-streamen, grafiskt sett var det okej som bäst enligt dagens standarder. Animationerna var lite sisådär också, hit or miss helt enkelt.

  • Tyckte även det var tråkigt att det inte kommer finnas mer klasser än sådär heller, men det kanske är för att man är bortskämd med WoW och Black Desert Online.

  • Det tycks inte vara mycket man kan göra som ensamvarg direkt heller, speciellt inte om man har 0 intresse för PvP'n.

Det positiva:

  • Gillar att man slipper gå till orbit för att byta mapp/planet.

  • Att det är på Blizzard Launcher och blir integrerat där känns bra och positivt, enkelt att komma igång med vänner.

  • Gun-mechanics verkar rätt 'solid' så att säga, såg ut att flyta på bra - Men vi får se hur det känns med spelet i hand!

Det kanske inte blir ett "Day 1 purchase" för min del, men spelet verkar helt klart intressant så kommer hålla ögonen på det och tummarna i kors då jag verkligen vill uppleva Bungie's fulla vision på PC

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | VGN K75 Pro | Deathadder V2 Pro >

Permalänk

Vad är Battle.net? Trodde de hade döpt om det!

Visa signatur

PC #1 CPU: R5 1600 @3.8 Motherboard: B350-A PRIME GPU: EVGA 1080 Ti
PC #2 CPU: i7 3770K @4.2 Motherboard: P8P67 GPU: AMD R9 290X