Ett stycke speldator + 144Hz skärm mm.

Permalänk
Medlem

Ett stycke speldator + 144Hz skärm mm.

Hej!

Nu då det är flytt och studier på gång så måste jag skiljas åt med min stationära och söka något smidigare, datorn och skärmen är inhandlad för ca 1,5 år sedan och kvitto finns på allt.

Chassi: Fractal Design R5 (svart)
CPU: Intel i7 6700K 4,0GHz (Ej Klockad)
CPUkylare: Hyper EVO 212
GPU: MSI Radeon R9 390
RAM: 2x8GB Kingston HyperX Fury DDR4 2666MHz
Moderkort: MSI Z170A Gaming M5
PSU: EVGA SuperNOVA G2 750w
SSD: Samsung 850 EVO 250GB
HDD: WD Black WD1003FZEX 1TB
4 st Noctua/Corsair fläktar, 120mm och 140mm

Skärm: Acer 27" Predator XG270 144Hz, m. freesync

Säljer först och främst dator & skärm som paket, då följer även mekaniskt tangentbord, mus och G35 headset med.

Startbud på 9000:-

Finns att hämtas i södra Stockholm

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad av skärmen. Har du en länk till prisjakt på vilken modell det är (hittar flertal som börjar med XG270) samt hur mycket skulle du vilja ha för den?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Jag är intresserad av skärmen. Har du en länk till prisjakt på vilken modell det är (hittar flertal som börjar med XG270) samt hur mycket skulle du vilja ha för den?

Jag kommer hålla på det ett par dagar och se om någon är intresserad av allt på en gång då det förenklar men annars slänger jag iväg ett pm om det blir aktuellt att sälja endast skärm!

Skärmen är mer specifikt denna https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3006886

Permalänk
Medlem

Är intresserad av bara datorn utan skärm eller tillbehör om det skulle funka. Vet inte vad du vill ha för det isf men bjuder 6000 för bara datorn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av azh9:

Är intresserad av bara datorn utan skärm eller tillbehör om det skulle funka. Vet inte vad du vill ha för det isf men bjuder 6000 för bara datorn.

Noterat!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hur ser det ut med kvitto och kartonger för delarna?

Eventuellt intresserad av att köpa hela paketet

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mithras:

Hur ser det ut med kvitto och kartonger för delarna?

Eventuellt intresserad av att köpa hela paketet

Kartonger är lite av en bristvara, behöll nätaggets kartong för att förvara lite skruvar och annat men det var tyvärr det enda.
Kvitto finns för allt dock!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av MaWMaW:

Kartonger är lite av en bristvara, behöll nätaggets kartong för att förvara lite skruvar och annat men det var tyvärr det enda.
Kvitto finns för allt dock!

Skickades från m.sweclockers.com

Låter väl bra,
är det fysiska kvitton eller elektroniska sådana?

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mithras:

Låter väl bra,
är det fysiska kvitton eller elektroniska sådana?

Elektroniska, ram + moderkort på proshop och resten på inet

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har du kvar paketet till salu?

Trodde det var PM jag skickade