Var får man tag på en moderkortsplatta nu för tiden?

Permalänk
Medlem

Var får man tag på en moderkortsplatta nu för tiden?

Tycks bara se att LianLi har gjort en som inte längre tycks existera, är det bara jag som vill skruva upp moderkortet på väggen i garderoben för att frigöra en hylla?
Jag struntar fullständigt i diskslottar och liknande. Tänkte köra helt open air.
Går snart super ghetto och drar gipsexpander med m3, sätter distanser i alla hål utom 2 och smetar upp det direkt på väggen.

Hmm ju mer jag tänker på det... Det enda är att mellanox och raid kontrollern lätt kommer glappa om det inte har något att fästa mot.

Permalänk
Lego Master

@Spiffman:
Slakta ett gammalt chassi med Dremeln så får du ju loss en custom-platta med lite hardcore vassa kanter som lär obehöriga att hålla fingrarna i styr.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

Min tanke också men jag har slängt de 3 sista på återvinningen. Ångrar mig en smula nu.
Ska se om jag inte hittar en donator på jobbet som har atx

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Annars verkar det finnas på case-labs!

http://www.caselabs-store.com/atx-motherboard-trays-pricing-v...

Om det är en sådan du tänker dig

Visa signatur

CPU [Ryzen 7 3800XT] GPU [Red Devil RX 5700 XT 8GB]
PSU [Antec HCG Gold 750W]
MOBO [MSI B550-A Pro]
Chassi [Phanteks Entoo Pro M]

Permalänk
Medlem

Perfekt produkt, perfekt pris. Kikar om det går att få fraktat.
Tack iFerz

Permalänk
Medlem

Hupp tar tillbaka det, vill man ha finbakstycket så är det dubbla priset mot en billig atx låda.
Blir vinkelslipen!