Permalänk

Ingen sweclockers app?

Tycker bara att det hade varit sjukt bra med en offeciell sweclockers app till telefonen så att man kunde se när någon citerar en mm.
Såg att det fanns 2 inoffeciella appar men har inte testat de.

Visa signatur

feting dator

Permalänk
Medlem

Det är väl bra mycket vettigare att lägga utvecklingsresurserna på kärnprodukten, sajten, särskilt så när det finns tredjepartsappar som täcker det eventuella behov du är inne på.

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Legendarisk

@Hjärnsläpp: Det finns inga planer på någon officiell app idag, jag behöver helt enkelt fokusera på siterna istället. Vad gäller inoffiella appar så vill jag mana till försiktighet, vare sig det gäller Swec eller andra siter, eftersom att dessa t.ex. skulle kunna få tillgång till dina kontouppgifter.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaput:

Det är väl bra mycket vettigare att lägga utvecklingsresurserna på kärnprodukten, sajten, särskilt så när det finns tredjepartsappar som täcker det eventuella behov du är inne på.

Skrivet av Biberu:

@Hjärnsläpp: Det finns inga planer på någon officiell app idag, jag behöver helt enkelt fokusera på siterna istället. Vad gäller inoffiella appar så vill jag mana till försiktighet, vare sig det gäller Swec eller andra siter, eftersom att dessa t.ex. skulle kunna få tillgång till dina kontouppgifter.

Pratar vi om något som Tapatalk nu?
Jag satt precis och leta runt i forumet om var jag skulle posta en tråd om tapatalk.. Jag hade önskat att det fanns bra stöd för detta för sweclockers.. Just nu ser jag bara nyhetsartiklarna genom appen..

Vill inte spara mina lösenord i webläsaren på mobilen.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av Nima2001:

Pratar vi om något som Tapatalk nu? Jag satt precis och leta runt i forumet om var jag skulle posta en tråd om tapatalk.. Jag hade önskat att det fanns bra stöd för detta för sweclockers.. Just nu ser jag bara nyhetsartiklarna genom appen..

Siten och Tapatalk är helt enkelt inte kompatibla med varandra, man skulle behöva börja med att undersöka möjligheterna kring att utveckla en komponent som sköter kopplingen mellan de två, och det innebär en del utmaningar kring både material (artiklar? gallerier? marknad? forumfunktionalitet?) och frågor kring hur det påverkar framtida drift och utveckling. Precis som med en egen app så är jag rädd att jag inte har tid över till det.

Personligen brukar jag bara använda bokmärken till mobilsiterna för de forum jag besöker mest i telefonen.

Visa signatur

Abstractions all the way down.