New Nintendo 3DS XL Fire Emblem Fates Edition + spel + laddare

Permalänk
Hedersmedlem

New Nintendo 3DS XL Fire Emblem Fates Edition + spel + laddare

Jag har en New Nintendo 3DS XL-handkonsol till salu. Det är en så kallad Fire Emblem Fates-edition-konsol = den har ett mönster på locket från det spelet. Förutom konsolen så kommer även en laddare med (den säljs av någon anlending utan laddare) + spelen:

- Fire Emblem Fates Birthright (utan låda)
- Pokemon Alpha Saphire
- Mario Party Island Tour
- Pokemon Sun Fan Edition (med metalllåda)

I utmärkt skick. Orginallåda följer med.

Finns i Huddinge men kan skickas. Köparen betalar i så fall porto, 59 Kr (spårbart brev).

Läs hela annonsen här

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk
Medlem

1300:- och hämtning/möte i stan.

Permalänk
Medlem

Hej, vilken firmware ligger konsolen på? Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

c'est la baguette

Permalänk
Medlem

1400kr plus frakt

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Hedersmedlem

Hello, Sorry guys. Missade jag fått inlägg här. Den blev såld igår för 1500 Kr så jag ska avsluta auktionen. Tack ändå för intresset.

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com