Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Iom med min skärm som blev svart var jag tvungen att resetta datorn vilket tyvär ledde till att den blev korrupt, således har jag bara resterande från när vi alla kom in i spelet igen..

En ca 8GB stor fil...

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Iom med min skärm som blev svart var jag tvungen att resetta datorn vilket tyvär ledde till att den blev korrupt, således har jag bara resterande från när vi alla kom in i spelet igen..

En ca 8GB stor fil...

Ojsan... Kommer du kunna fixa det?

Permalänk
Medlem

Jag fick ratten igår fredag, jag jobbade med den om att installera drivrutinet, det gick bra men Thrustmaster rattar behöver 2 drivers. Den originala och en som är kallad "Bulk Driver" Och den är jättesvår att få tag på pga att guiden Thrustmaster har gjort är skit bara.

Så idag ska jag försöka igen. Synd att det inte finns några videos om denna sorts drivern. Jag ska fråga runt lite i några forums

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Lanering:

Ojsan... Kommer du kunna fixa det?

Inte den korrupta. Händer noll och inget.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Inte den korrupta. Händer noll och inget.

Aha okej

Permalänk

Hej, såg att denna tråden fanns så jag tänkte ställa en fråga till er truckers även fast jag inte är med i SwecLogistics.

Jag och två polare kör ETS2MP och vi har lite problem med röstchatten. Vi hittar nämligen inte tangenten efter den senaste uppdateringen. Någon sa att det var "V", någon sa att det var "Z" men inget funkar. Så min fråga till er är vilken tangent är det som default?

//sparkar_boll

Visa signatur

Min profilbild beskriver hur jag känner mig just nu.

Permalänk
Medlem

@Lanering: Jag har en Thurstmaster T150 Ferrari och jag spelar utan några större besvär. Körde mycket tills jag ställde undan ratten .

Permalänk
Medlem
Skrivet av sparkar_boll:

Hej, såg att denna tråden fanns så jag tänkte ställa en fråga till er truckers även fast jag inte är med i SwecLogistics.

Jag och två polare kör ETS2MP och vi har lite problem med röstchatten. Vi hittar nämligen inte tangenten efter den senaste uppdateringen. Någon sa att det var "V", någon sa att det var "Z" men inget funkar. Så min fråga till er är vilken tangent är det som default?

//sparkar_boll

Är X numera som gäller för comradion i mp

Visa signatur

Stationär »AMD RYZEN 5 5600X | MSI MAG B550M Mortar
| PSU Corsair TX 850 80+Bronze | Chassi Jonsbo W2 | 32 Gb ram @ 3200 Mhz | KFA2 RTX 3060 12Gb | Kingston NVME 250 Gb M.2 + WD Blue SN550 NVMe 1TB M.2 | OS Win 11

Netbook | Asus Eee Pc 1000 H |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Surxx:

@Lanering: Jag har en Thurstmaster T150 Ferrari och jag spelar utan några större besvär. Körde mycket tills jag ställde undan ratten .

Det är lungt. Jag har fixat den. Kör med ratten just nu

Permalänk
Medlem

@Lanering: Najs kul att det löste sig. Är en rätt bra ratt för pengarna, behöver andra pedaler men är ett plus ändå .

Permalänk
Medlem
Skrivet av Surxx:

@Lanering: Najs kul att det löste sig. Är en rätt bra ratt för pengarna, behöver andra pedaler men är ett plus ändå .

Aadå. Jag klarar mig dock med pedalerna. Känner ej att de är ett problem

Permalänk
Medlem

@Lanering: De har inte den känsligheten som till exempel g27ans pedaler har. Dessa är väldigt lätta att trycka ner.

Permalänk
Skrivet av OttO36:

Är X numera som gäller för comradion i mp

Vart hittade du det? Kan vara bra att veta om det ändras igen, så slipper jag fråga här

//sparkar_boll

Visa signatur

Min profilbild beskriver hur jag känner mig just nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sparkar_boll:

Vart hittade du det? Kan vara bra att veta om det ändras igen, så slipper jag fråga här

//sparkar_boll

Det stod i notes på mpforumet för den senaste uppdateringen.. då scs har lagt in traileraxel lyften på v som standard

Visa signatur

Stationär »AMD RYZEN 5 5600X | MSI MAG B550M Mortar
| PSU Corsair TX 850 80+Bronze | Chassi Jonsbo W2 | 32 Gb ram @ 3200 Mhz | KFA2 RTX 3060 12Gb | Kingston NVME 250 Gb M.2 + WD Blue SN550 NVMe 1TB M.2 | OS Win 11

Netbook | Asus Eee Pc 1000 H |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Surxx:

@Lanering: De har inte den känsligheten som till exempel g27ans pedaler har. Dessa är väldigt lätta att trycka ner.

De duger, punkt slut.

Någon faktist kopiera VTC:ens färger och färgstil haha, sen följde mig non-stop
http://imgur.com/a/ibRYP

Permalänk
Permalänk
Skrivet av OttO36:

Det stod i notes på mpforumet för den senaste uppdateringen.. då scs har lagt in traileraxel lyften på v som standard

Åh! Tack! Jag ska kolla där nästa gång.

Visa signatur

Min profilbild beskriver hur jag känner mig just nu.

Permalänk
SpelClockers

hej på er...

har haft uppehåll då jag har spelat andra spel.. men nu funkar inte ATS live modden för mig, har installerat senaste versionen men det funkar ändå inte..

får upp meddelandet "cant create game process.." när jag ska trycka på "launch ats"

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av kristallkrona:

hej på er...

har haft uppehåll då jag har spelat andra spel.. men nu funkar inte ATS live modden för mig, har installerat senaste versionen men det funkar ändå inte..

får upp meddelandet "cant create game process.." när jag ska trycka på "launch ats"

SCS har nyligen uppdaterat spelet. Har du också gjort det? Isf funkar inte ETSMP.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

SCS har nyligen uppdaterat spelet. Har du också gjort det? Isf funkar inte ETSMP.

Har du kört updaten via mpklienten då eller.. Var ute nyss o körde o de funkade klockrent

Visa signatur

Stationär »AMD RYZEN 5 5600X | MSI MAG B550M Mortar
| PSU Corsair TX 850 80+Bronze | Chassi Jonsbo W2 | 32 Gb ram @ 3200 Mhz | KFA2 RTX 3060 12Gb | Kingston NVME 250 Gb M.2 + WD Blue SN550 NVMe 1TB M.2 | OS Win 11

Netbook | Asus Eee Pc 1000 H |

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av OttO36:

Har du kört updaten via mpklienten då eller.. Var ute nyss o körde o de funkade klockrent

Jag hade inte problemet:)

Nej, jag har faktiskt inte spelat på ett tag, tyvär.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Jag hade inte problemet:)

Nej, jag har faktiskt inte spelat på ett tag, tyvär.

Sorry , jag som inte läste så noga

Visa signatur

Stationär »AMD RYZEN 5 5600X | MSI MAG B550M Mortar
| PSU Corsair TX 850 80+Bronze | Chassi Jonsbo W2 | 32 Gb ram @ 3200 Mhz | KFA2 RTX 3060 12Gb | Kingston NVME 250 Gb M.2 + WD Blue SN550 NVMe 1TB M.2 | OS Win 11

Netbook | Asus Eee Pc 1000 H |

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av tcntad:

SCS har nyligen uppdaterat spelet. Har du också gjort det? Isf funkar inte ETSMP.

Har senaste versionen av modden, men ändå funkar det inte... Men har fått lite olika lösningar som ja ska kolla. ATS är så himla roligt spel att lira ju...

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Snabbtur i Nederländerna, Amsterdam - Rotterdam.
Har haft lite generella probs med datorn men nu är allt igåång igen

(laddas upp just nu)
https://www.youtube.com/watch?v=P1izS68Wcek

Permalänk
Medlem

Lust för en konvoj igen? Det var roligt sista gången, om ni har tid och lust så säg till!

Känner för en till konvoj

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Lanering:

Lust för en konvoj igen? Det var roligt sista gången, om ni har tid och lust så säg till!

Känner för en till konvoj

Det tycker jag, helgen ser halvupptagen ut just nu dock..

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Det tycker jag, helgen ser halvupptagen ut just nu dock..

Har skaffat en ratt o så, skulle varit kul o köra igen. Lördag är jag lite upptagen men Söndag är helt fri.

Vad tycker du? @kertander

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Söndagen blev jag upptagen Istället...

Siktar på helgen. I veckan blir det lite svårt.

Permalänk
Medlem

Nu börjar jag köra igen! Har haft problem med datorn och tänkt på annat men nu är jag igång igen.

EDIT: Glömde att ta screenshots i Euro Truck Simulator 2

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen