Återställning av lösenord funkar ej

Permalänk
Medlem

Återställning av lösenord funkar ej

Har i flera veckor försökt få mitt lösenord till mitt ordinarie konto (Sdhoirm) återställt genom att dels fylla i "Glömt lösenord" funktions-tjofräset samt även skickat mail direkt. Utan framgång ska tilläggas då jag varken fått bekräftelse/svar varken från "Glömt lösenord" funktionen eller när jag mailat direkt.

Skapade detta konto enbart för att göra denna tråd,.... typ xD

Visa signatur

Citera för svar!
MB Asus P8P67 Pro CPU i5 2500K + NH-U12P SE2 GPU HD6950 2GB RAM 16GB Ljud M-Audio Audiophile 2496 HDD 4 X 2TB + 250GB SSD system PSU HX750W Chassi NZXT H2 Skärm 2X Benq G2250
Inet Fraktfritt

Permalänk
Medlem

Försök att få tag på någon moderator. De kan kolla att din mailadress är ok och om du har återställningen i skräpboxen. Min profil/medlemmar välj moderatorer.

Lycka till.

Permalänk
Hedersmedlem

Jag beklagar att vi har dröjt. Det här ska vi naturligtvis kunna lösa, och sedan får vi sammanfoga dina konton också. Skriv till oss via http://www.sweclockers.com/kontakt och ange e-postadressen som det gamla kontot är registrerat på, så tittar vi på det hela.

I och med att det inte riktigt fungerar att diskutera ett enskilt ärende av det här slaget i en öppen tråd, låser jag tråden.

*tråd låst*