Logitech G25 med pedaler och växelspak.

Permalänk
Medlem

Logitech G25 med pedaler och växelspak.

Logitech G25 som är väldigt sparsamt använd.

Ratt och tillbehör är i fint skick men jag har inga original kartonger så att skicka den blir svårt.

Eftersom grejerna är både lite känsliga och svåra att skicka så kan jag möta upp förutsatt att jag får någon hundralapp för bränsle och tid.
Jobbar i Hällingsjö och bor i Hyssna så jag har nära till Göteborg, Borås och Kungsbacka med omnejd.

Tänkte börja med bud på 1000kr.

Avslutar budgivningen på Torsdag(23:e) klockan 20:00

Uppskattar om buden endast läggs i tråden, blir så rörigt annars.

Edit: Jag vet att tapeten är ful.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Ryzen 5600X | Asus B550-F Gaming | 32GB G.Skill Trident Z 3600mhz | Powercolor 6800 XT | Seasonic Prime TX 850W

Athlon 64, du har alltid en plats i mitt hjärta. <3

Permalänk
Medlem

Vad är det för speciell växelspak ?

Har en G25:a men spaken har ingen grej för att välja mellan h-shift och sekventiell. Blev lite paff

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av [TBOC]Razor:

Vad är det för speciell växelspak ?

Har en G25:a men spaken har ingen grej för att välja mellan h-shift och sekventiell. Blev lite paff

Jadu, ingen aning faktiskt. Minns bara att jag köpte den med ratten, kanske är en senare variant?

Visa signatur

Ryzen 5600X | Asus B550-F Gaming | 32GB G.Skill Trident Z 3600mhz | Powercolor 6800 XT | Seasonic Prime TX 850W

Athlon 64, du har alltid en plats i mitt hjärta. <3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Moriquende:

Jadu, ingen aning faktiskt. Minns bara att jag köpte den med ratten, kanske är en senare variant?

Jag som var ute och cyklade, jag har en G27:a tydligen och det var en grej dom tog bort på spaken mellan G25 och G27. Så nu slipper man undra över det

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av [TBOC]Razor:

Jag som var ute och cyklade, jag har en G27:a tydligen och det var en grej dom tog bort på spaken mellan G25 och G27. Så nu slipper man undra över det

De är ju rätt lika så det är lätt att ta fel

Visa signatur

Ryzen 5600X | Asus B550-F Gaming | 32GB G.Skill Trident Z 3600mhz | Powercolor 6800 XT | Seasonic Prime TX 850W

Athlon 64, du har alltid en plats i mitt hjärta. <3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Moriquende:

De är ju rätt lika så det är lätt att ta fel

Ja om det var en begagnad present så inte jag som köpt den, hade det varit det hade jag ju vetat vad det var

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem

Då det inte kommit några bud så låter jag den ligga uppe tills annonstiden går ut.

Visa signatur

Ryzen 5600X | Asus B550-F Gaming | 32GB G.Skill Trident Z 3600mhz | Powercolor 6800 XT | Seasonic Prime TX 850W

Athlon 64, du har alltid en plats i mitt hjärta. <3

Permalänk
Medlem

i brist på andra bud kan jag lägga 800+frakt

Permalänk
Medlem

Bjuder 900 och kan hämta upp den i Göteborg om den finns kvar.