SweClockers ställer ut på Dustin Expo 2017

Permalänk
Melding Plague

SweClockers ställer ut på Dustin Expo 2017

Under den kommande helgen är det återigen dags för Nordens största IT-mässa Dustin Expo och SweClockers återvänder med egen monter, tävlingar och aktiviteter för besökare.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Hur många av redaktioner kommer vara där?

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

Men vad fan... Jag ska ju dit på företagsdagarna! (24:e)

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Henrikfotograf:

Hur många av redaktioner kommer vara där?

De allra flesta kommer att vara där.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Antar att man har noll chans till vinst om man är kass på csgo?

Visa signatur

i7 4790k | Asus Z97-A | 16GB | Gainward GTX 1070 Phoenix GS
Phanteks Enthoo Evolv ATX TG | EVGA Supernova G2 750W
Samsung 850 PRO 128GB | Samsung 850 EVO 250GB
Seagate Barracuda 4TB | Cryorig H5 Ultimate

Permalänk
Medlem

Detta året hoppas jag verkligen att man kan åka. För 2 år sedan så bokade vi hotell och skulle iväg, men influensan stoppade oss. Förra året så jobbade jag, så blev inget. I år är hotell och tåg bokad igen, får man hålla sig frisk till dess.

Ska bli kul att kanske få träffa redaktionen också! De som syns i rutan har ju liksom blivit lite kändisar.

Sedan alla nyheter på själva Dustin, kanske man fyndar datordelar också.

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vinolik:

Antar att man har noll chans till vinst om man är kass på csgo?

Vill inte göra mig ovän med Kenneth nu... Men jag hade inte spelar cs:go på drygt ett halvt år, och lyckades plocka hem en stol och headset, skulle vunnit ett 980 tror jag om jag skulle kört tidigare. Dock så var jag rätt så sent ute på dagen så han var nog trött efter en dags spelande

Permalänk
Medlem
Skrivet av Foxmaner:

Vill inte göra mig ovän med Kenneth nu... Men jag hade inte spelar cs:go på drygt ett halvt år, och lyckades plocka hem en stol och headset, skulle vunnit ett 980 tror jag om jag skulle kört tidigare. Dock så var jag rätt så sent ute på dagen så han var nog trött efter en dags spelande

hmm, vad tävlar man mot?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sporkies:

hmm, vad tävlar man mot?

Skickades från m.sweclockers.com

Menar du vem? det var Kenneth förra året. Kan ju dock ändrat sig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Foxmaner:

Menar du vem? det var Kenneth förra året. Kan ju dock ändrat sig.

Vilken rank var han då? Och vilken rank var du?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Slushen tog väl slut förra året så man får nog skynda sig innan redaktionen själva hinner slörpa i sig.
Sedan hur man frivilligt kan dricka just slush är något som jag inte riktigt förstått ännu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sporkies:

Vilken rank var han då? Och vilken rank var du?

Skickades från m.sweclockers.com

Vet inte hans rank. men jag låg i MGE eller något sånt. Var dock orankad för tillfället då jag inte spelat på ett långt tag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Triton242:

Slushen tog väl slut förra året så man får nog skynda sig innan redaktionen själva hinner slörpa i sig.
Sedan hur man frivilligt kan dricka just slush är något som jag inte riktigt förstått ännu.

Haha, vissa orkade ju inte vänta på att den skulle kylas ner så dom drack saften....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Foxmaner:

Vet inte hans rank. men jag låg i MGE eller något sånt. Var dock orankad för tillfället då jag inte spelat på ett långt tag.

Ok, då har jag väll någon chans att vinna något haha.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Triton242:

Slushen tog väl slut förra året så man får nog skynda sig innan redaktionen själva hinner slörpa i sig.
Sedan hur man frivilligt kan dricka just slush är något som jag inte riktigt förstått ännu.

Förra året använde vi två "standardmaskiner" som inte riktigt hann med att producera tillräckligt mycket läskeblask för att räcka till alla törstiga besökare i montern. Denna gång har vi uppgraderat till kraftfullare prylar.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Härligt! Jag tar nog en liten roadtrip och kikar förbi

Visa signatur

Mainrigg: InWin S-Frame - MSI Z170a Gaming M7 - i7 6700k@4,6GHz 1,29V - EVGA GTX 1080ti Black Edition - 4x8GB Corsair Vengeance Red LED 3200MHz - Corsair RM1000 - Intel 530 3x240GB 1x480GB - AOC Agon AG352UCG

Permalänk
Avstängd

Jag är fortfarande i Egypten då skitpannkaka också!

Aah, ha det så glatt gänget och hälsa Jonas!

Fack alltså!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

https://mega.nz/#!xNBjAJKA!OQctTR0tY5EK1Dk68MV0loIyCD3ftwL_KI...
(DX-11 DLL-fil till SweetFX/Reshade som är kompatibel med GTA 5)

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur länge ungefär man kan få vänta för att få tävla? Hinner nog bara stanna förbi i max någon timme eller så :/

Visa signatur

c'est la baguette

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Förra året använde vi två "standardmaskiner" som inte riktigt hann med att producera tillräckligt mycket läskeblask för att räcka till alla törstiga besökare i montern. Denna gång har vi uppgraderat till kraftfullare prylar.

Flytande kväve alla OC modellen?

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.

Permalänk

Synd man missar sånt här på företagsdagarna Får hoppas de har lite nöjesprylar att kika på också.

Visa signatur

http://www.solliefoto.se - En hobbyfotografs hem - Datorsystem:
Många, har tappat räkningen....

Permalänk
Medlem

Jag har skapat en forumstråd där jag söker ett par resekompisar om någon är intresserad, ni finner den här: http://www.sweclockers.com/forum/trad/1470749-resekompisar-ti...

Visa signatur

Mainrigg: InWin S-Frame - MSI Z170a Gaming M7 - i7 6700k@4,6GHz 1,29V - EVGA GTX 1080ti Black Edition - 4x8GB Corsair Vengeance Red LED 3200MHz - Corsair RM1000 - Intel 530 3x240GB 1x480GB - AOC Agon AG352UCG

Permalänk
Medlem

Går det att få reda på när turneringen spelas? Vill inte stå och vänta när tiden är så dyr Tack för svar

Permalänk
Medlem

Hur stor är rekommendationen på att gå på Dustin Expo?
Jobbar kväll hela veckan och ska lana på Fredag, vill veta om det är värt att offra lite sömn för.
Är mest intresserad av att se nya skärm teknikerna som det har pratats om.

P.S. Är en CSGO noob, har ni plats för sådana i turnering eller skulle det bara vara slöseri med tid?

Visa signatur

ASUS H97M-E | i7-4790 | 16GB DDR3 | Asus Strix GTX 1080 | Crucial MX500 1TB SSD | Windows 10 Pro 64bit | Acer VG270UP 1440p 144hz IPS

Permalänk

Även jag och några kollegor kommer vara där. Vi ses i montern och smaskar lite slush, skjuter lite HS och kikar på härliga produkter