Sweclockers går trögt i safari

Permalänk
Avstängd

Sweclockers går trögt i safari

Well, har upptäckt (efter att jag bytte till iOS för några veckorsedan) att Sweclockers sida går vääääldigt väldigt trögt på just 4g.

testade för skoj skull att ladda ner chrome till min iPhone och där funkar det utan länga svarstider osv.

Även testat på Mac.dator med senast MacOS 10.12.3 med senaste Safari-version installerat, samt hotspot från min iPhone, men Sweclockers funkar fortfarande väldigt dåligt.

Så fort man kopplat upp sig till wifi eller trådbunder nätverk funkar allt utan problem.

Är det Swec som har kodar konstigt eller varför tar det sån tid att öppna sidan?

Visa signatur

Huawei P30 || Huawei Watch GT2 (Classic)

Citera För Svar

Permalänk
Medlem

Jag tycker att Chrome fungerar mycket bättre på iOS och har använt det, så länge det har funnnits till iOS. Kan tyvärr inte svara på varför Safari fungerar dåligt, men jag tycker du skall använda Chrome.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem

Gissning: för att Safari är en skräpbrowser, nutidens IE 6, och Apple borde antingen ta krafttag för att förbättra den eller lägga ned den. Vet inte hur många Safari-specifika specialfixar jag varit tvungen lägga in i våra webbar på jobbet, men redan en är en för mycket.

Visa signatur

5950X, 3090