Medspelare till Wildlands

Permalänk
Medlem

Medspelare till Wildlands

Hej,

Spelade båda versionerna av betan och ser fram emot releasen.
Tyvärr har polarna fått kalla fötter och skyller på allt från för mycket buggar till att man inte har råd.
Då spelet inte alls ger samma känsla solo så letar jag nu efter 3 Goa personer att spela igenom hela spelet med.

Känner du dig sugen på Wildlands har grov humor och hatar att förlora så får du gärna skicka mig ett PM så kör vi.

Smak prov från roliga buggar i betan. (jag kör cross på min skärm men på alla andras springer jag bakom)

Visa signatur

NZXT Phantom | 4790k 4.8Ghz | GA-Z97X-Gaming 7 | 16GB | ASUS 1080 TI Strix | 3 x 525GB SSD | XFX P1-1050-BEFX Full custom watercooling loop.
Acer 28" Predator XB281HK G-Sync 4K

Permalänk
Medlem

@Allihopa: Hejsan jag och en till kör lite, du är välkommen att haka på, vi har TS

Uplaynamn:Ncts-Twosplits

Visa signatur

[i7 6700k @4500|Asus Z170 Pro Gaming|Corsair Vengeance DDR4 3200MHz XMP |EVGA GQ 1000W Hybrid Modular 80+|MSI GeForce GTX 1080|Windows 10 Pro Swe|Aoc 28-4K|SSD Samsung 850 evo 250 Gb|

Permalänk
Medlem

Jag spelar gärna med dig! lägg till: Tudilos
Spelar halvt casual men blir en del

Visa signatur

asus rog Z490-F gaming - 10900k - 32gb 3600mhz - 970 Evo 500gb - obsidian 750D - Corsair RM850i 850w - Corsair Hydro H150i Pro 360mm

Permalänk

Lägg till: BlondeDexter
Har egentligen bara kraven att ni ska,som jag, lira med headset och mic, samt kunna förklara/hjälpa en amatör som mig. (Har inte spelat Betan)

Visa signatur

WS: fractal Design Node 304 (kub) Nätagg: Corsair HX650 Moderkort: ASUS m-ITX CPU: Core i7 8700K, Noctua 12 RAM: 16Gb HDD: 1 TB Samsung 960 PRO SSD GPU: Asus 1080Ti SC MONITOR: 2xLenovo24", 1xASUS 27" 1x140mm insug, 1x120mm Noctua utblås OS: Win 10 Pro

Permalänk
Medlem

Lägg till mig! Jag vill spela stealth / tactical! Mic etc!

ED: Jag har lagt till alla ovan "epantzar" på uplay

Visa signatur

^^,)

Permalänk
Medlem

@Madwan: Såg att du lade till mig, du har dock din status på dont disturb så invites mm har inte fungerat. testar imorrn igen

Visa signatur

[i7 6700k @4500|Asus Z170 Pro Gaming|Corsair Vengeance DDR4 3200MHz XMP |EVGA GQ 1000W Hybrid Modular 80+|MSI GeForce GTX 1080|Windows 10 Pro Swe|Aoc 28-4K|SSD Samsung 850 evo 250 Gb|

Permalänk

La till er som skrivit ert uplay nick!

Sandpappret heter jag på Uplay, adda gärna

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Medlem

Jag söker också lite folk att lira med! Kör helst stealth och taktiskt. Virre567 på uplay. Ska lägga till er som skrivit i tråden när jag kommer hem.

Permalänk
Medlem

är det här spelet bra? jag fick det gratis när jag köpte nytt grafikkort, men alphan var skittråkig så jag vet ej om jag orkar lägga någon tid på detta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jirlow:

är det här spelet bra? jag fick det gratis när jag köpte nytt grafikkort, men alphan var skittråkig så jag vet ej om jag orkar lägga någon tid på detta.

Jag fick också mitt så. Gillar man de äldre ghost recon spelen så är det rätt liknande vad jag kommer ihåg. Var dock länge sen jag spelade de andra så minnet kan ju vara fel. Har en tendens att kunna bli lite repetitivt enligt vissa men jag tycker det var kul. Vet inte om det är så mycket som ändrats sen betan.