Spelkväll på torsdag 19:00 med Geeks Gaming och GTA V!

Permalänk
Geeks Gaming

Spelkväll på torsdag 19:00 med Geeks Gaming och GTA V!

Förra veckans spelkväll med GTA V var så kul så vi kör en denna veckan också! Men nu tänkte jag mixa upp det lite och inte bara köra färdiga banor utan mer traditionella street race, där ni ska ta er mellan punkt A och B hur ni vill, först över mållinjen vinner!

Denna vecka blir spelkvällen på torsdag och vi drar igång 19:00

Just ikväll strular vår TS och vi får använda vår backup som finns på ip 188.166.131.75

Vi samlar oss som vanligt på Geeks Gaming teamspeak och för att spela med oss i GTA V går man enklast med i vårat crew.

Vill ni istället njuta av kaoset via vår stream kan såklart göra detta nedan.

http://twitch.tv/geekslive

Permalänk
SpelClockers

Jag hoppas att många hänger på! Ska bli väldigt roligt detta!

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Permalänk
Medlem

Tyvärr är man upptagen, har knappt spelat sedan jag klara criminal mastermind i våras, skulle vart roligt att körat igen.

Visa signatur

Race-sim T300 Ferrari 599XX & playseat challenge
Skärm LG OLED 55C9 Bärbar Dell xps 13 9360 Lur iPhone 7
DAC/AMP Aune x1s Lurar Fidelio x2 & Air Pods

Permalänk

Jag sitter på Lan men kommer såklart spela. Det va kul förra veckan.

Permalänk
Medlem

Jag har GTA5 men har aldrig riktigt spelat online. Vad krävs det för att hänga med? Måste man äga en fet bil och massa vapen? Finns det något steg jag bör ha avklarat?

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av biorrith:

Jag har GTA5 men har aldrig riktigt spelat online. Vad krävs det för att hänga med? Måste man äga en fet bil och massa vapen? Finns det något steg jag bör ha avklarat?

Ingenting behövs! Vilket gör att alla spelar på lika villkor! Bara att hoppa in på ts runt 19 och gå med i vårat crew.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Sitter och fixar TS inför kvällen och kan inte ansluta, är inte TS-servern uppe ännu eller är jag dålig? Får bara upp "Failed to connect to server"
TS egna kanal kan jag ansluta till.

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av ChroniXz:

Sitter och fixar TS inför kvällen och kan inte ansluta, är inte TS-servern uppe ännu eller är jag dålig? Får bara upp "Failed to connect to server"
TS egna kanal kan jag ansluta till.

Det är helt rätt vi håller på spinna upp ekorrhjulet igen!
Kommer den inte igång så fixar vi en backup lösning snarast!

Permalänk
Medlem

@TheMadPanda: Ok, tack! Då vet jag hur det ligger till

Permalänk
Moderator
Moderator

@ChroniXz & @biorrith: Vi har en tillfällig TS uppe (32 pers max) just ikväll. Vi löser större om vår ISP inte har fixat det imorgon.

Anslut mot IP 188.166.131.75 - inget PW.

Välkommen in

Skrivet av RuneWebradio:

Jag sitter på Lan men kommer såklart spela. Det va kul förra veckan.

Hmmm...dags att leta igenom lägenheten tror jag...

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

@Lan: fint! Vi ses där om en stund

Permalänk
Medlem

Hade tänkt se hockeyn... Men GTA låter roligare. Inte lirat på månader ^___^

Visa signatur

Mainrigg: InWin S-Frame - MSI Z170a Gaming M7 - i7 6700k@4,6GHz 1,29V - EVGA GTX 1080ti Black Edition - 4x8GB Corsair Vengeance Red LED 3200MHz - Corsair RM1000 - Intel 530 3x240GB 1x480GB - AOC Agon AG352UCG

Permalänk
Medlem

Inte spelat på ett år. Får upp att Rockstars Services är unavailable när jag försöker gå online... hmm...

Edit: Jösses, 3.97GB uppdatering för att kunna köra Online

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk
Medlem

@Lan: hur länge håller ni på ikväll?

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av biorrith:

@Lan: hur länge håller ni på ikväll?

Vi brukar hålla på till 22.00 men beroende på hur roligt vi har så kan det bli längre.

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Permalänk
Medlem

Det där var ju riktigt skoj. Har inte riktigt lirat GTA 5 online sen launch. Nu behöver jag bara någon som orkar göra lite missions med mig

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av Gagoff:

Det där var ju riktigt skoj. Har inte riktigt lirat GTA 5 online sen launch. Nu behöver jag bara någon som orkar göra lite missions med mig

Tyckte med att det var väldigt roligt! Om du vill så kan du göra lite missions med mig, jag behöver pengar och lvla lite.

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!